اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Wolf Among Us 2 به سال 2024 موکول شد

استودیو Telltale Games با انتشار یک توئیت خبر از تعویق تاریخ انتشار بازی Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ میلادی داد. پیشتر قرار بود این بازی طی سال میلادی جاری روانه بازار شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

به زعم بسیاری از طرفداران Wolf Among Us یکی از بهترین ساخته‌های استودیو Telltale Games بود و توانست طرفداران زیادی را جلب ساخته‌های داستان محور این استودیو کند. مدت‌ زمان زیادی است که هواداران در انتظار انتشار نسخه دوم این مجموعه هستند و با توجه به تمام مشکلات و چالش‌هایی که سازندگان طی سال‌های اخیر پشت سر گذاشته‌اند، به نظر می‌رسید شاید این اتفاق هیچ گاه رخ ندهد اما، بالاخره از دنباله Wolf Among Us رونمایی شد. قرار بود این دنباله تا پیش از پایان سال میلادی جاری به دست مخاطبان برسد اما، ظاهرا سازندگان تصمیم دیگری گرفته‌اند.

Telltale Games در توئیت اخیر خود خبر از تعویق تاریخ انتشار بازی Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ میلادی داد. سازندگان علت این تصمیم را “ساخت دنباله‌ای که طرفداران لایق آن هستند” و “حفظ سلامتی کارمندان استودیو” بیان کردند. آن‌ها همچنین با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت IGN توضیحات تکمیلی درباره این تصمیم را ارائه کردند. مدیرعامل استودیو می‌گوید:

اگر ما الان بازی را عرضه کنیم، قطعا [طرفداران] ما را نابود می‌کنند! انتظارات از این دنباله بسیار بالا است و ما به زمان کافی نیاز داریم تا در سطح این انتظارات ظاهر شویم و به ساخته خود افتخار کنیم و بگوییم این بهترین بازی بود که ما می‌توانستیم بسازیم.

بازی Wolf Among Us 2 قرار است سال میلادی آینده برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *