اخبار بازی

اعلام تاریخ انتشار بازی Exoprimal؛ تایید عرضه در گیم پس

کپکام در رویداد بامداد امروز خود، تاریخ انتشار بازی Exoprimal را اعلام و جزییات جدیدی از آن ارائه کرد.

همان‌طور که پیش از برگزاری رویداد بامداد امشب کپکام هم فاش شده بود، این شرکت در جریان مراسم نمایش جدیدی از بازی Exoprimal ارائه و تاریخ انتشار آن را هم اعلام کرد. بر این اساس قرار است Exoprimal در تاریخ ۲۳ تیر ۱۴۰۲ (۱۴ ژوئیه) منتشر شود. بازی برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و از روز عرضه ازطریق سرویس گیم‌پس هم در دسترس قرار می‌گیرد.

در بازی Exoprimal بازیکنان می‌توانند درکنار گیمر‌های دیگر و با پوشیدن لباس‌های مخصوصی که با نام Exosuit شناخته می‌شوند، به نبرد با دایناسور‌ها بروند. این لباس‌ها هرکدام مهارت‌های خاص و منحصربه‌فردی برای بازیکنان در پی خواهد داشت. کپکام همچنین تایید کرد که از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند سال جاری، نسخه بتای عمومی بازی در دسترس خواهد بود و بازیکنان می‌توانند آن را تجربه کنند.

آخرین جزییات ارائه‌شده از بازی Exoprimal هم رونمایی از سیستم بتل‌پس آن با نام Survival Pass بود؛ بتل‌پس بازی هم بخش رایگان و هم بخش پولی دارد. بازیکنان با کسب امتیاز و رسیدن به سطوح بالاتر در آن می‌توانند جوایز مختلفی شامل اسکین لباس‌ها و سلاح‌ها و مواردی چون Emote‌ها را به‌دست بیاورند. شما می‌توانید آخرین تریلر بازی را در یوتیوب تماشا کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *