اخبار بازی

تعداد بازیکنان بازی Hi-Fi Rush از مرز 2 میلیون نفر عبور کرد

شرکت بستدا با انتشار یک توئیت اعلام کرد تعداد بازیکنان بازی Hi-Fi Rush از زمان به بیش از ۲ میلیون نفر رسیده است. این بازی اکشن ریتم محور از همان ابتدا با استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدان همراه بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

اواخر ماه ژانویه بود که مایکروسافت و بتسدا با عرضه بازی Hi-Fi Rush مخاطبان را غافلگیر کردند. این بازی اکشن ریتم محور از همان به ابتدا به دلیل گیم‌پلی روان و هیجان انگیز خود و طراحی‌های رنگارنگ و چشمنواز خود مورد استقبال قرار گرفت و تحسین شد. قطعا این بازی با ساخته‌های پیشین استودیو Tango Gameworks تفاوت‌های فراوانی دارد و سازندگان دست به ریسک بزرگی زدند. ریسکی که به خوبی نتیجه داد و طیف جدیدی از مخاطبان را به این استودیو جلب کرد.

تحسین منتقدان و بازخوردهای مخاطبان سبب شد سایر مخاطبان نیز ساده‌تر به سمت بازی جلب شوند و بدین ترتیب تعداد بازیکنان بازی Hi-Fi Rush به بیش از ۲ میلیون نفر رسیده است. این خبر را اکانت بتسدا در توئیتر  اعلام کرد. باید توجه داشت که محصول جدی تانگو گیم ورکس از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس بوده و قطعا این آمار نشان دهنده میزان فروش بازی نیست اما، بازهم تحسین برانگیز و کم‌نظیر است. بویژه اینکه بازی بدون هیچ تبلیغات قبلی و به صورت ناگهانی عرضه شد.

بازی Hi-Fi Rush هم اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همانطور که اشاره شد این بازی به رایگان در اختیار مشترکین گیم پس قرار گرفته است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *