اخبار بازی

شایعه: حضور استیو بلوم در بازی Marvel’s Wolverine به عنوان صداپیشه ولورین

طبق شایعات جدید به نظر می‌رسد استیو بلوم، صداپیشه پرسابقه‌ی آمریکایی در بازی Marvel’s Wolverine حضور خواهد داشت.

براساس تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، به نظر می‌رسد استودیو بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز استیو بلوم صداپیشه پرکار صنعت بازی و انیمیشن را برای حضور در بازی Marvel’s Wolverine که برای کنسول پلی استیشن ۵ در دست توسعه و ساخت است، استخدام کرده باشد. جالب است بدانید این شخص چندین بار در انیمیشن‌های مختلف وظیفه صداپیشگی کاراکتر ولورین، ابرقهرمان محبوب دنیای کمیک مارول را بر عهده داشته است. بلوم همچنین در دنیای بازی در آثاری مثل Psychonauts 2 ،Marvel’s Midnight Suns ،Hitman 3 و Mortal Kombat 11 به ایفای نقش پرداخته است.

ولورین با کلاه کابوی

به نظر می‌رسد اینسامنیاک گیمز وظیفه صداپیشگی شخصیت ولورین را به بلوم سپرده باشد. بااین‌حال تا لحظه نگارش متن این خبر سازندگان واکنشی به این امر نداشته‌اند. استیو بلوم در هفته‌های گذشته ویدیویی را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرد که شاهد صحبت این شخص در مورد پایان یافتن فرایند ضبط یکی از آثاری که این شخص مشغول کار روی آن بوده است، هستیم.

همچنین استیو بلوم در صحبت‌های خود به پروژه‌ای که به‌عنوان یک بازی ویدیویی شناخته شده و این شخص مدتی قبل با آن سر و کار داشته است، اشاره کرد. از طرفی دیگر نیز، این شخص فاش کرد که به‌دلیل امضای قرارداد عدم افشای اطلاعات قادر نیست در مورد این امر صحبت کند. درنهایت این صداپیشه به صحبت در مورد راجر کریگ اسمیت، یکی دیگر از صداپیشگان پرکار که در بازی‌های ویدیویی متعددی حضور داشته، پرداخت. سخنان مطرح‌شده از جانب این شخص به نظر می‌رسد اشاره به شخصیت لوگان داشته باشد.

بازی Marvel’s Wolverine در حال حاضر برای PS5 در دست توسعه بوده و هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست. بااین‌حال، گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که این بازی که توسط اینسامنیاک ساخته می‌شود، در پاییز سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و دارای درجه سنی بزرگسال است.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *