اخبار بازی

انتشار اولین جزئیات از بسته الحاقی Dream of the Beast بازی Metal: Hellsinger

استودیو The Outsiders بسته الحاقی Dream of the Beast بازی Metal: Hellsinger را معرفی و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار، بازی تیراندازی اول شخص و ریتمیک Metal: Hellsinger قرار است در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۲ (۲۹ مارس ۲۰۲۳) اولین بسته الحاقی پولی خود به نام Dream of the Beast را دریافت کند. این دی‌ال‌سی دو آهنگ اورجینال جدید Lacuna Coil از کریستینا اسکابیا و Lorna Shore از ویل راموس را به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان می‌توانند ازطریق بخش جدید Song Selection که قرار است همراه‌با این بسته الحاقی به‌صورت رایگان به بازی اضافه شود، به این دو آهنگ دسترسی داشته باشند.

علاوه‌بر این، بسته الحاقی Dream of the Beast یک مسلسل جدید به نام The Red Right Hand و سه لباس با ویژگی‌های تأثیرگذار بر گیم‌پلی را در دسترس قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد این محتوای جدید بیت و سبک بازی جدیدی را به Metal: Hellsinger اضافه می‌کند و تجربه‌ی آن را به روش‌های جالبی ارتقا خواهد داد.

بازی Metal: Hellsinger هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. داستان این بازی در مورد یک روح به نام The Unknown روایت می‌شود که باید در جهنم با اهریمنان به مبارزه بپردازد و صدای از دست رفته‌ی خود را پس بگیرد. به‌گفته‌ی سازندگان، بازی Metal: Hellsinger تا دسامبر ۲۰۲۲ بیش از یک میلیون بازیکن در سراسر جهان را جذب کرده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *