اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه The Mageseeker: A League of Legends Story در تریلری تازه

شرکت Riot Forge با پخش یک تریلر جدید، تاریخ انتشار بازی فرعی The Mageseeker را اعلام کرد.

Riot Forge در نظر دارد با انتشار نسخه‌های فرعی مجموعه لیگ آو لجندز در قالب بازی‌های League of Legends Story، مرزهای این سری را به سمت افق‌های جدید گسترش دهد. این شرکت ناشر در اوایل سال جاری میلادی به معرفی دومین نسخه از سری League of Legends Story به نام The Mageseeker پرداخت و حال در تریلری تازه، تاریخ عرضه‌ی آن را مشخص کرده است.

طبق تریلر منتشرشده، بازی The Mageseeker: A League of Legends Story قرار است در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ (۱۸ آوریل ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی اکشن و نقش‌آفرینی که توسط استودیو Digital Sun توسعه می‌یابد، روی نبردهای جادویی تمرکز خواهد داشت. قهرمان این بازی Sylas است و داستان آن در شهر Demacia جریان خواهد داشت.

با اعلام شرکت Riot، بازی The Mageseeker با قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. همچنین بازیکنان علاقه‌مند می‌توانند نسخه‌ی دیجیتالی دیلاکس آن را با قیمت ۳۹.۹۹ دلار خریداری کنند. این نسخه شامل پک Silverwing Supply Station، دکوراسیون Home Sweet Cave، جادوهای اختصاصی و مهارت‌های بازشده است. پیش‌خرید هر دو نسخه‌ی بازی The Mageseeker همین حالا روی تمام فروشگاه‌های دیجیتالی شروع شده است. بازیکنانی که آن را پیش‌خرید کنند، محتوای Lost Silverwing را به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

علاوه‌بر این، شرکت Riot Forge نسخه‌ی فیزیکی Collector بازی The Mageseeker را به قیمت ۱۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند که شامل مجسمه‌ی Sylas، کتاب هنری، پوستر هنری دیلاکس، جلد چرمی Lux Comic Special Edition، پین‌های Sylas & Lux Enamel، موسیقی متن Vinyl و یک جعبه‌ی نگه‌داری سفارشی خواهد بود.

تیم Riot Forge علاوه‌بر بازی The Mageseeker، چند اسپین‌آف دیگر از مجموعه League of Legends را برای سال ۲۰۲۳ در دست توسعه دارد. قسمت بعدی سری League of Legends Story یک بازی اکشن و پلتفرمر به نام CONVERGENCE خواهد بود که توسط استودیو Double Stallion توسعه داده می‌شود و قرار است در تابستان امسال به‌دست بازیکن‌ها برسد. پس از آن بازی اکشن و ماجراجویی Song of Nunu از استودیو Tequila Works برای عرضه در پاییز ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

اولین بازی از سری فرعی A League of Legends Story، یک اثر نقش‌آفرینی و نوبتی به نام Ruined King بود که اخیرا توسط استودیو Airship Syndicate توسعه یافت و روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *