اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه‌‌ Starfield | تایید زمان پخش نمایش اختصاصی بازی

بتسدا با انتشار یک ویدیو رسما از تاریخ انتشار بازی Starfield و زمان برگزاری شوکیس اختصاصی این بازی رونمایی کرد.

دقایقی پیش استودیوی بازی‌سازی بتسدا گیم استودیوز با انتشار یک ویدیو اعلام کرد بازی Starfield به‌صورت رسمی در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) به‌صورت انحصاری برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس سری اکس و ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

علاوه‌بر تاریخ انتشار رسمی بازی، مایکروسافت همچنین تایید کرد هواداران می‌توانند نمایش دایرکت اختصاصی بازی استارفیلد که از ماه‌ها پیش در انتظار اعلام زمان پخش آن بودیم، در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) و از روی صفحه‌ی یوتیوب رسمی بتسدا و ایکس باکس تماشا کنند. این نمایش قرار است درست پس از پخش رویداد بزرگ شوکیس ایکس باکس و بتسدا که در همان روز پخش می‌شود، در دسترس قرار بگیرد که طرفداران می‌توانند علاوه‌بر گیم‌پلی بازی، انتظار پخش تریلر داستانی جدید بازی و دیگر جزئیات آن را نیز داشته باشند.

همچنین در ویدیو منتشر شده از بازی Starfield شاهد تصاویر جدیدی از گیم‌پلی این بازی هستیم که در ادامه تاد هاوارد، کارگردان بازی در مورد تاریخ عرضه و هیجانش برای تجربه آن توسط گیمرها صحبت می‌کند. در ادامه می‌توانید تیزر اعلام تاریخ عرضه بازی استارفیلد را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این قرار بود Starfield در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ در دسترس هواداران بازی‌های نقش‌آفرینی قرار بگیرد، اما در ماه می همان سال شاهد اعلام تأخیر در عرضه‌ی بازی تا نیمه‌ی ابتدایی سال ۲۰۲۳ بودیم، و حالا طرفداران می‌توانند سرانجام پس از بیش از ۲۵ سال انتظار، تجربه‌ی اولین بازی یا IP جدید سازندگان بازی‌های تحسین‌شده‌‌ای مانند The Elder Scrolls V: Skyrim و Fallout 4 را در ماه شهریور پیش‌رو داشته باشند.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *