اخبار بازی

استودیو سازنده Aragami به زودی تعطیل خواهد شد

استودیو لینس ورکز، سازنده سری Aragami از تعطیلی و توقف ساخت پروژه‌های جدید خود خبر داده است.

استودیو لینس ورکز، توسعه‌دهنده مجموعه Aragami در سبک مخفی‌کاری و اکشن ماجراجویی اعلام کرده است در ماه آوریل تعطیل خواهد شد. در توییتی جدید، تایید شد توسعه پروژه‌های جدید استودیو هم از ماه آینده متوقف خواهند شد. این استودیو در بیانیه خود نوشت:

«سال‌های گذشته به‌خاطر تغییر جهت ما به سمت توسعه IP‌های تازه و یک دوره جدید برای استودیو بسیار دشوار بودند. ما درباره آنچه به‌عنوان یک استودیو خواهان دستیابی به آن بوده، جاه‌طلب بودیم؛ اما متاسفانه باوجود پیش‌روی خوب، چارچوب اقتصادی مناسب نبود و زمان ما به اتمام رسید». کار این استودیو در سال‌های گذشته ناتمام باقی خواهد ماند که باعث شکستن قلب افراد استودیو شده است.

لوگوی استودیو در حال تعطیلی Lince Works

درادامه Lince Works تایید کرد هر دو بازی آراگامی و نسخه دوم آن در فروشگاه‌ها باقی می‌مانند و کوآپ آنلاین هم برای تمامی بازیکنان قابل دسترسی است. پس از تشکر از طرفداران و اعضای تیم توسعه، استودیو گفت تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد تا سازندگان خود درادامه مسیر شغلی خود بهترین مکان را پیدا کنند.

درنهایت استودیو نوشت: «بااینکه ما درهای خود را می‌بندیم، خاطرات و تجربیات بین تیم سازنده و شما طرفداران ما همواره باقی خواهند ماند». لینس ورکز در سال ۲۰۱۶ با توسعه آراگامی، اثری مخفی‌کاری که بازیکن باید در سایه باقی بماند، نامی برای خود پیدا کرد. در سال ۲۰۲۱ بازی Aragami 2 منتشر شد و مکانیزم‌ها و مبارزات بازی قبلی را بهبود بخشید و پشتیبانی از کوآپ تا سه نفر را هم اضافه کرد. با اینکه این بازی نمرات خیلی بالایی دریافت نکرد، اما تجربه آن خالی از لطف نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *