اخبار بازی

Civilization 6 در میان بازی‌ های جدید گیم‌ پس در ماه مارس ۲۰۲۳

مایکروسافت بازی‌های جدید ماه مارس ۲۰۲۳ سرویس بازی گیم‌ پس را معرفی کرده است که شاهد حضور بازی‌هایی مثل Civilization 6 و Valheim در آن هستیم.

با گذشت یک هفته از آغاز سومین ماه سال ۲۰۲۳، حالا مایکروسافت از فهرست بازی‌های جدید سرویس اشتراک بازی گیم پس رونمایی کرده است. همچنین مشترکین سرویس گیم‌پس می‌توانند از همین حالا به پیش‌دانلود بازی‌های MLB The Show 23 و Minecraft Legends که قرار است به‌تریتب از اواخر این ماه و ماه آینده‌ی میلادی روی این سرویس منتشر شود، بپردازند.

بازی مبارزه‌ای Guilty Gear -Strive استودیوی Arc System Works که برای اولین‌بار در تابستان سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی استیشن و پی‌سی منتشر شده بود، حالا برای اولین‌بار از امروز با عرضه روی تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، روی سرویس گیم‌پس نیز قرار خواهد گرفت. ۱۵ شخصیت قابل بازی کاملا متفاوت در گیم‌پلی خلاقانه‌ی بازی، طراحی تلفیقی دو بعدی و سه‌بعدی گرافیک بازی و انیمیشن‌های بهبودیافته نسبت به نسخه‌های پیشین این سری، از ویژگی‌های برجسته‌ی این بازی مبارزه‌ای پرطرفدار به‌حساب می‌آید. کاربران گیم‌پس روی سرویس گیمینگ ابری مایکروسافت، پی‌سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اکس و ایکس باکس سری اس می‌توانند تا ساعاتی دیگر نسبت به دانلود این بازی از فروشگاه دیجیتالی ایکس باکس اقدام کنند.

دو بازی Dead Space 2 و Dead Space 3 که اتفاقات رخ داده برای آیزاک کلارک پس از حادثه‌ی کشتی فضایی ایشیمورا را روایت می‌کند، دو بازی جدید دیگر سرویس گیم‌پس برای نیمه‌ی ابتدایی ماه مارس هستند که از ۹ مارس (۱۸ اسفند) در دسترس دارندگان این سرویس روی سرویس ابری مایکروسافت گیمینگ قرار می‌گیرند. این فرصت فوق‌العاده‌‌ای برای هواداران سری دد اسپیس خواهد بود که پس از تجربه‌ی بازی Dead Space Remake که ماه گذشته شاهد انتشار آن بودیم، این داستان‌های ترسناک کلاسیک صنعت بازی را بدون نیاز به کنسول‌های بازی قدیمی تجربه کنند.

دد اسپیس 2 که سه سال پس از ماجراهای قسمت اول اتفاق می‌افتد، بازیکنان و کلارک را به یک کابوس جدید سفینه‌ی فضایی مرموز The Sprawl دعوت می‌برد. سفر به سیاره‌ی یخی Tau Volantis برای یک مأموریت غیرممکن نیز محوریت اصلی کمپین داستانی دد اسپیس 3 را تشکیل می‌دهد.

تصویری از آیزاک کلارک در بازی دد اسپیس ۲

بازی آنلاین Valheim استودیوی Iron Gate یکی از بازی‌های بزرگ سرویس گیم‌پس در نیمه‌ی ابتدایی ماه مارس خواهد بود که از تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) در دسترس گیمرهای این سرویس روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس‌ باکس سری اکس و اس قرار می‌گیرد. جهان این بازی از افسانه‌های غنی و محبوب اسطوره‌های شناسی نورس الهام گرفته است و زنده ماندن در این دنیا که به‌صورت تصادفی ساخته می‌شود، الویت گیم‌پلی بقامحور ۱۰ نفره‌‌ی این بازی خواهد بود.

بازی Civilization 6 پنجمین بازی جدید گیم‌پس در ماه مارس به حساب می‌آید که از تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) در دسترس تمامی دارندگان این سرویس روی کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی کلاود گیمینگ قرار می‌گیرد. ۱۹ تمدن و ۲۰ رهبر تاریخی مشهور حکومت‌ها و کشورهای بزرگ حیات بشری، برای ساخت یک تمدن آرمانی در دسترس بازیکنان Civilization 6 هستند. توانایی اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ و وضوح تصویر 4K نیز از دیگر امکانات دارندگان کنسول ایکس باکس سری اکس و ایکس باکس وان اکس برای تجربه‌ی این بازی به‌حساب می‌آیند.

Civilization VI

نسخه‌ی Prince’s Edition بازی نقش‌آفرینی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom استودیوی ژاپنی Level-5 آخرین بازی جدید سرویس گیم‌پس برای نیمه‌ی اول مارس ۲۰۲۳ است که از روز ۲۱ مارس (۱ فروردین ۱۴۰۲) برای دارندگان سرویس گیم‌پس روی کنسول‌های ایکس باکس و پی‌سی عرضه می‌شود. بازیکنان در نقش شاهزاده ایوان جوان از خاندان Tildrum، ساخت یک پادشاهی جدید در سرزمین طلسم‌شده‌ی Ding Dong Dell را آغاز می‌کنند. این نسخه از بازی علاوه‌بر مراحل و دو درجه‌ی سختی جدید، همچنین دو بسته‌ی الحاقی بزرگ The Lair of the Lost Lord و The Tale of a Timeless Tome را نیز شامل می‌شود که گیم‌پلی متفاوتی نسبت به بازی اصلی را در اختیار گیمرها می‌گذارد.

آپدیت‌های رایگان Mutation Invasion برای بازی Fallout 76 که شامل مأموریت‌ها و ایونت‌های جدید می‌شود، به‌روزرسانی بزرگ Fractal بازی No Man’s Sky، رویداد The Forts of Fortune به‌ مناسبت سالگرد پنج سالگی بازی Sea of Thieves و درنهایت آپدیت موردانتظار فصل سوم محتوایی بازی Halo Infinite با عنوان Echoes Within از به‌روزرسانی‌های بزرگ و مهم بازی‌های سرویس گیم‌پس در این ماه به‌حساب می‌‌آید.

راهنمای تروفی Ni no Kuni II

مثل هر ماه باندل‌ها و بسته‌های محتوایی خاصی برای دارندگان سطح آلتیمیت سرویس گیم‌پس طراحی شده است. بسته‌ی Supercharge بازی ورزشی Madden NFL، باندل تزئینی Corrupted Assault Rifle برای بازی هیلو اینفینیت، باندل Sleepover Sleepwear برای بازی The Sims 4 روی سرویس اشتراک بازی EA Play و باندل Champions Content برای بازی ریسینگ F1 2022 که دو خودروی مسابقه‌ای جدید و ۱۸ هزار واحد ارز درون بازی را شامل می‌شود، تمامی محتوای منحصربه‌فرد اختصاصی این دسته از دارندگان گیم‌پس به‌حساب می‌آیند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • F1 2020
  • Undertale
  • Young Souls
  • Paradise Killer
  • Goat Simulator
  • Kentucky Route Zero
  • Zero Escape: The Nonary Games
  • Marvel’s Guardians of the Galaxy

همانند هر ماه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر خریداری کنند.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *