اخبار بازی

مقایسه گرافیک و گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake با نسخه ارژینال

به‌تازگی یک ویدیو جدید از بازی رزیدنت ایول ۴ ریمیک ازطریق چنل یوتیوب ElAnalistaDeBits پخش شده است که در آن شاهد مقایسه این اثر با نسخه کلاسیک آن هستیم.

در طول روزهای گذشته اخبار زیادی از نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۴ به دستمان رسیده است. سازندگان این اثر با انتشار ویدیو‌های مختلف، درکنار نمایش قلعه سالازار، رامون سالازار و مبارزه با شخصیت جک کراوزر، طرفداران مجموعه موردنظر را بیشتر با حال و هوای ساخته جدید خود آشنا کردند. حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی قبل چنل ElAnalistaDeBits در یوتیوب یک ویدیو از این بازی منتشر کرده است که در آن به مقایسه نسخه ریمیک و نسخه اصلی بازی RE4 که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد، پرداخته است. ویدیو نام‌برده شده شباهت و تفاوت‌های این دو نسخه را برای ما به نمایش می‌گذارد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

همان‌طور که شما در این نمایش تقریبا ۱۱ دقیقه‌ای مشاهده کردید، نسخه ریمیک برخی تفاوت‌ها را در خود جای داده است. به‌عنوان مثل می‌توانیم به قلعه سالازار اشاره کنیم که طراحی بخش ورودی آن دستخوش تغییراتی شده است. از طرفی دیگر نیز می‌توانیم به توپ‌انداز درون این بازی اشاره کنیم که در نسخه اصلی کاربران تنها قادر بودند تا با استفاده از این وسیله در ورودی قلعه را از بین ببرند. بااین حال در نسخه ریمیک بازیکنان می‌توانند از آن استفاده آزادانه‌تری را داشته باشند. درکنار بهبود‌ گرافیکی چشم‌نواز این اثر، تغییرات نور نیز جلوه جدید به ساخته جدید کپکام داده‌ است.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این اثر دارید؟ آیا نسخه ریمیک موفقیت‌های نسخه اصلی را تکرار خواهد کرد؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *