اخبار بازی

شایعه: تاریخ انتشار بازی Armored Core 6 در ماه سپتامبر است

بر اساس ادعای یکی از لیکرها که سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد، استودیو فرام سافتور قصد دارد تاریخ انتشار بازی Armored Core 6 را اواخر ماه سپتامبر یا اوایل ماه اکتبر تعیین کند و احتمالا این بازی پیش از بسته الحاقی الدن رینگ منتشر شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که استودیو فرام سافتور به صورت ناگهانی از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در جریان رویداد The Game Awards 2022 رونمایی کرد، بسیاری از مخاطبان و رسانه‌ها غافلگیر شدند. در حالی که بسیاری از اینسایدرها خبر از رونمایی بسته الحاقی الدن رینگ می‌دادند. آقای میازاکی و همکارانش به سراغ احیای یکی از مجموعه‌های قدیمی خود رفتند. این بازی در کنار Sekiro از معدود بازی‌های چند سال اخیر فرام سافتور است که در زیر ژانر سولز-بورن قرار نمی‌گیرد اما، سیستم مبارزات چالش برانگیزی دارد و قرار است سال میلادی جاری روانه بازار شود.

فارغ از اطلاعات فوق، داده دیگری از بازی در دسترس نیست و تا کنون تریلری از گیم‌پلی آن منتشر نشده است. با این احوال ظاهرا مخاطبان نیاز نیست زمان زیادی را برای تجربه بازی صبر کنند. یکی از لیکرهای وبسایت Exputer به نام eXtas1s که پیشتر به درستی خبر ساخت نسخه HD بازی‌های Baten Kaitos 1 و Baten Kaitos 2 اعلام کرده بود، چندی پیش مدعی شد بر اساس اطلاعاتی که از منابع خود در استودیو فرام سافتور به دست آورده، تاریخ انتشار بازی Armored Core 6 اواخر سپتامبر است و در صورتی که سازندگان به زمان بیشتری نیاز داشته باشند، شاید این زمان به اوایل اکتبر موکول شود. eXtas1s مدعی است Armored Core 6 پیش از بسته الحاقی الدن رینگ می‌شود.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *