اخبار بازی

انتشار اطلاعات از بتل‌پس و محتوای رایگان فصل سوم Halo Infinite

استودیو ۳۴۳ اینداستریز جزئیات جدیدی از محتوای رایگان و بتل‌پس فصل سوم بازی Halo Infinite را به اشتراک گذاشته است.

فصل سوم بازی Halo Infinite به نام Echoes Within از امروز شروع خواهد شد و استودیو ۳۴۳ اینداستریز به همین مناسبت، یک پست وبلاگ جدید منتشر کرده و در آن جزئیاتی از محتوای بتل‌پس و آیتم‌های رایگان را توضیح داده است. بخش پرمیوم بتل‌پس شامل ۱۰۰ ردیف، ۱۰۰۰ کردیت و دسته‌ی جدیدی از چالش‌ها خواهد بود. همچنین بازیکنانی که چالش‌های این بتل‌پس را کامل کنند، Match XP اضافه برای نبردهای خود در طول فصل سوم بازی هیلو اینفینیت دریافت خواهند کرد.

به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده، بازیکنانی که به‌تازگی رده‌ی پریمیوم بتل‌پس را خریداری کنند، زره Redsteel Splinter را پاداش می‌گیرند که تمام هسته‌های آن (Armor Core) فعال هستند. بااین‌حال مسیر رایگان بتل‌‌پس شامل کارت‌های XP Boost، تغییر چالش (Challenge Swap)، دو هسته‌ی زره MIRAGE IIC و CHIMERA به همراه تعداد کمی آیتم تزئینی است که به‌عنوان محتوای رایگان فصل سوم در نظر گرفته شده‌اند. بازیکنان باید برای به‌دست آوردن CHIMERA، یک سری چالش‌های FIREWALL را در رویداد Fracture کامل کنند. این رویداد قرار است از تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۲ (۲۱ مارس ۲۰۲۳) شروع شود و تا سه مرتبه‌ی دیگر در طول فصل سوم تکرار خواهد شد.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز در نظر دارد به‌روزرسانی زره Red Shift به نام Shred Shift را در آینده عرضه کند. بااین‌حال تمام بازیکنان با شروع فصل سوم، سه زره سری Steel را دریافت می‌کنند. این زره‌ها شامل Red Steel ،Green Steel و Blue Steel هستند روی تمام هسته‌ها اعمال خواهند شد. علاوه‌بر این محتوا، دو آیتم Cadet Olive و Cadet Red برای همه رایگان خواهند بود و با تمام هسته‌های زره‌ها هماهنگ می‌شوند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *