اخبار بازی

بازی جدید سازندگان Shadowrun به نام The Lamplighter’s League معرفی شد

استودیو Harebrained Schemes با انتشار یک تریلر و نمایش ترکیبی از بخش‌های سینمایی و گیم‌پلی، بازی نقش‌آفرینی The Lamplighter’s League را معرفی کرد.

به‌تازگی شرکت ناشر پارادوکس اینتراکتیو و استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Harebrained Schemes با انتشار یک تریلر به معرفی بازی نقش‌آفرینی The Lamplighter’s League پرداختند. این بازی قرار است در سبک استراتژی و تاکتیکی با الهام از سری XCOM توسعه یابد.

همان‌طور که تریلر معرفی آن نشان می‌دهد، داستان بازی The Lamplighter’s League با مضمون ماجراجویی‌های کلاسیک و اکشن روایت خواهد شد. به نظر می‌رسد گیم‌پلی این بازی روی مخفی‌کاری به‌عنوان مکانیسم اصلی خود تمرکز خواهد داشت و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به‌جای وارد شدن به یک نبرد اکشن، از میان دشمنان عبور کنند و از درگیری در امان بمانند.

استودیو Harebrained Schemes به خاطر توسعه‌ی بازی‌های استراتژی و نوبتی به مانند سه‌گانه نقش‌آفرینی Shadowrun و بازی مبارزه‌ روباتیک BattleTech شناخته می‌شود. بازیکنان در بازی تازه منتشرشده‌ی BattleTech باید علاوه‌بر اداره کردن یک شرکت مزدور و مقابله با محدودیت‌های مختلف، مبارزه‌های گوناگونی را پشت سر بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Lamplighter’s League هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و توسعه‌دهندگان هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی نسخه‌ی کنسولی آن را با بازیکن‌ها در میان نگذاشته‌اند. بااین‌حال اکنون می‌دانیم انتشار این بازی روی کامپیوترها ازطریق سه فروشگاه مایکروسافت، استیم و اپیک گیمز خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *