اخبار بازی

شایعه: تاریخ انتشار بازی Hellblade 2 پس از عرضه استارفیلد است

به گفته آقای اندی رابینسون (Andy Robinson)، سردربیر رسانه VGC تاریخ انتشار بازی Hellblade 2 پس از عرضه استارفیلد است و این بازی تقریبا مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند. پس از هل بلید ۲، بازی Avowed منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از عملکرد نه چندان دلچسب مایکروسافت در سال گذشته، برند ایکس باکس سال ۲۰۲۳ را قدرتمند آغاز کرده، بلافاصله پس از رویداد Developer Direct، بازی Hi-Fi Rush محصول استودیو Tango Gameworks در دسترس قرار گرفت که با استقبال کم‌نظیر مخاطبان همراه بود. بازی ردفال قرار است در ماه می عرضه شود و مایکروسافت اخیرا از بسته الحاقی جدید بازی Forza Horizon 5 رونمایی کرده است. می‌دانیم که بازی استارفیلد رویداد انحصاری خود را دارد و مایکروسافت قصد دارد یک کنفرانس دیگر را در خرداد ماه برگزار کند.

پیش از برگزاری کنفرانس خرداد ماه قرار است اخبار جدیدی از ریبوت بازی Golden eye منتشر شود. اگر برای شما این پرسش پیش آمده که پس از عرضه بازی استارفیلد، بازی بزرگ بعدی ایکس باکس چه خواهد بود، شاید پاسخ شما را اندی رابینسون (Andy Robinson)، سردربیر رسانه VGC در تازه‌ترین قسمت پادکست خود داده باشد. ایشان می‌گوید تاریخ انتشار بازی Hellblade 2 پس از عرضه استارفیلد است و این بازی مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند. پس از آن نیز Avowed محصول آبدسیدین عرضه می‌شود.

هنوز تاریخ انتشار بازی استارفیلد مشخص نیست اما، آقای Jez Corden از رسانه Windows Central مدعی است این عنوان تکمیل شده و در ماه ژوئن منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *