اخبار بازی

حالت اول-شخص احتمالا به‌زودی به فورتنایت راه می‌یابد

چند افشاگر قابل اعتماد گزارش دادند که بازی شوتر بتل رویال Fortnite شرکت Epic Games به‌زودی میزبان حالت اول-شخص خواهد شد. 

بازی Fortnite پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند و ظاهرا برخلاف بسیاری از آثار لایو-سرویس دیگر از مشکل کاهش تعداد بازیکن‌ها مصون مانده است. البته شرکت اپیک گیمز اقدامات زیادی را انجام داده است تا این بازی جذابیت خود را از دست ندهد؛ از اعمال ایده‌های جالب گرفته تا ایجاد تغییرات با انتشار منظم به‌روزرسانی‌ها. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا طرفدارها باید منتظر یکی از این تغییرات در آینده نزدیک باشند.

همان‌طور که HYPEX، یکی از افشاگران قابل اعتماد فورتنایت در توئیتر گزارش داد و افرادی نظیر ShiinaBR ،GMatrixGames و iFireMonkey آن را تأیید کردند، بازی بتل رویال شوتر Fortnite به‌زودی حالت اول-شخص را اضافه خواهد کرد. طبق اطلاعات فاش‌شده، این حالت در فصل دوم از چپتر چهارم در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد که احتمالا در روزهای آتی آغاز خواهد شد؛ هرچند این فصل هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است.

حالت اول-شخص بازی فورتنایت

باتوجه‌به سابقه افشاگران مورد بحث می‌توان از صحت این ادعا مطمئن بود و انتظار راه‌یابی حالت اول-شخص به بازی فورتنایت در آینده‌ی نه‌چندان دور را داشت. بااین‌حال بهتر است تا زمان انتشار اطلاعات موثق از سوی شرکت اپیک گیمز انتظارات خود را کنترل کنید. درهرصورت به‌نظر می‌رسد که به‌زودی جزئیاتی در این‌باره منتشر شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *