اخبار بازی

احتمال رونمایی GTA 6 در سال ۲۰۲۳ و عرضه در سال ۲۰۲۴

یک اینسایدر معتبر راک‌استار، اعلام کرده که بازی GTA 6 به احتمال زیاد امسال معرفی و در سال ۲۰۲۴ هم عرضه خواهد شد.

راک‌استار سال گذشته رسما تایید کرد که کار ساخت نسخه جدیدی از GTA آغاز شده و مدتی پس از آن هم یک لیک بزرگ از بازی داشتیم که همراه‌با ویدیو‌های زیادی از آن بود. بااین‌حال پس از آن تاریخ، دیگر جزییات چندانی از روند توسعه جی تی ای جدید ارائه نشده و فقط چند وقت پیش فیفتی سنت، رپر مشهور آمریکایی، پستی با لوگوی Vice City منتشر کرد که خیلی‌ها آن را به جی تی ای جدید ربط دادند.

اما امروز در خبری مهم‌تر، Tez2، اینسایدر معروفی که قبلا هم اخبار موثق زیادی از بازی‌های راک‌استار لو داده بود، با انتشار یک پست در انجمن‌های بازی، اعلام کرده که GTA 6 قطعا در سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد و برای عرضه در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۴ هم برنامه‌ریزی شده است؛ هرچند ممکن است انتشار بازی تا اوایل ۲۰۲۵ تأخیر بخورد.

نکته جالب دیگر اینکه Tez2 اعلام کرده مدیریت راک‌استار تاکید زیادی روی انتشار بازی تا زمان مذکور دارد و نمی‌خواهد انتشار آن بیشتر از این به‌تعویق بیوفتد. حتی بخش‌هایی از بازی هم حذف می‌شوند تا انتشار آن در این زمان ممکن شود؛ قسمت‌های حذف‌شده هم قرار است در آینده و در قالب DLC در دسترس قرار بگیرند.

در لیک‌های بازی داشتیم که GTA 6 احتمالا در نسخه‌ای مدرن از Vice City جریان خواهد داشت و دو شخصیت اصلی هم خواهد داشت که یکی از آن‌ها زن است. همچنین در خبری دیگر اعلام شده بود که راک‌استار کار روی برخی پروژه‌های دیگر مثل ریمستر Red Dead را متوقف کرده تا تمرکز اصلی‌اش روی توسعه GTA 6 باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *