اخبار بازی

اعلام ماه عرضه دی‌ال‌سی The Duviri Paradox بازی Warframe در تریلری تازه

استودیو Digital Extremes یک تریلر سینمایی از بسته الحاقی The Duviri Paradox بازی Warframe پخش و ماه عرضه‌ی آن را اعلام کرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو Digital Extremes اعلام کرد که بسته الحاقی بزرگ بعدی بازی Warframe به نام The Duviri Paradox قرار است در ماه آوریل ۲۰۲۳ عرضه شود. این بسته الحاقی قبلا برای انتشار در اکتبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود و حال دیجیتال اکستریمز تاریخ انتشار جدید آن را اعلام کرده است. درکنار این اعلام تاریخ، سازندگان یک تریلر سینمایی جدید از بسته الحاقی The Duviri Paradox را پخش کردند که جهان آن را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد دی‌ال‌سی The Duviri Paradox قرار است مکانیسم‌های گیم‌پلی ژانر روگ‌لایک را به بازی اضافه کند. بازیکنان می‌توانند در جهان این DLC تمام ناشناخته‌های Void-wrecked را پیدا کنند. همچنین شرور داستان این محتوای گسترشی یک Child King جدید به نام Dominus Thrax خواهد بود. به‌گفته‌ی سازندگان، جهان Duviri درواقع چهارمین نقشه‌ی جهان-باز اضافه‌شده به بازی Warframe محسوب می‌شود.

علاوه‌بر این، DLC جدید شامل سیستم مبارزه ارتقایافته، سیستم Decree جدید و گزینه‌های سفارشی‌سازی متنوع است. بازیکنان می‌توانند با دریافت این بسته الحاقی به سه حالت جدید The Circuit ،The Duviri Experience و The Lone Story دسترسی پیدا کنند. هر یک از این حالت‌های جدید برای طیف خاصی از بازیکنان Warframe توسعه یافته‌اند. حالت The Circuit شامل تجربه‌ای بی‌پایان خواهد بود. در همین حال The Duviri Experience یک ماجراجویی جهان‌-باز کامل را ارائه می‌کند. از طرف دیگر، The Lone Story یک تجربه تک‌نفره است که بر روایت داستان بسته الحاقی تمرکز دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Warframe هم‌اکنون روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *