اخبار بازی

کارگردان Vampire Survivors فعلا پشتیبانی از آن را به ساخت دنباله ترجیح می‌دهد

به‌گفته‌ی کارگردان Vampire Survivors، ساخت دنباله‌ی این بازی بعید به نظر می‌رسد. او فقط زمانی حاضر به ساخت دنباله است که ایده‌ی بسیار تازه‌ای داشته باشد.

به نظر می‌رسد بازی Vampire Survivors احتمالا دنباله‌ای نخواهد داشت، مگر اینکه توسعه‌دهنده آن بتواند یک ایده بسیار جدید را در نسخه‌ی دوم ارائه دهد. به‌تازگی لوکا گالانته، سازنده‌ی Vampire Survivors، در مصاحبه‌ای با GameSpot توضیح داد که «بعید» است در آینده بازی Vampire Survivors 2 منتشر شود. گالانته عقیده دارد که نیازی به ساخت یک دنباله نیست. او می‌گوید بازی Vampire Survivors می‌تواند به‌عنوان یک پایه‌ی عالی برای دریافت محتوای اضافی عمل کند.

گالانته در این‌باره توضیح داد: «به‌لطف نحوه‌ی طراحی و ساخت Vampire Survivors، ما می‌توانیم محتوای جدید و مکانیسم‌های تازه‌ی گیم‌پلی را به آن اضافه کنیم. بنابراین چرا باید یک دنباله بسازیم؟ من فکر می‌کنم زمانی‌که بتوانیم محتوای کاملا جدیدی را ارائه کنیم، باید یک دنباله یا نسخه‌ی فرعی بسازیم».

نبرد با کاراکترهای جدید بازی Vampire Survivors

بازی Vampire Survivors از زمان انتشار خود در سال ۲۰۲۲ تا به امروز، پشتیبانی خوبی دریافت کرده است. تیم سازنده محتوای پس از عرضه‌ی زیادی را تقدیم بازیکنان می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بسته الحاقی بزرگ Legacy of the Moonspell اشاره کرد. جدیدترین به‌روزرسانی این بازی در ماه فوریه منتشر شد و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و بهبودها را به Vampire Survivors اضافه کرد.

گالانته در حال حاضر روی ارتقای بازی Vampire Survivors با انتقال روی یک انجین جدید کار می‌کند. طرفداران امیدوار هستند که این اقدام بتواند عملکرد بازی را بهبود بخشد. این بازی به‌خصوص در سناریوهای پایانی به خاطر افزایش بی‌شمار اتفاقاتی که همزمان در صفحه‌نمایش رخ می‌دهند، ممکن است روی بهترین سیستم‌های موجود نیز با افت عملکرد فنی به مانند کاهش نرخ فریم مواجه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *