اخبار بازی

نمایش تحسین‌ منتقدان از Metroid Prime Remastered در تریلر جدید بازی

شرکت نینتندو تریلری جدید از بازی Metroid Prime Remastered منتشر کرده که نمرات بالا و تحسین‌های منتقدان از آن را به تصویر می‌کشد.

وقتی بیش‌از دو دهه گذشته بازی Metroid Prime اولین‌بار برای گیم‌کیوب عرضه شد، این اثر ساخته شده با همکاری نینتندو و استودیو رترو به‌سرعت به‌عنوان یک شاهکار تکرار نشدنی مورد استقبال قرار گرفت و از آن زمان نام خود را در کتاب برترین بازی‌های ویدیویی تاریخ ثبت کرد. واضح است که باتوجه‌به طبیعت ماندگار بازی، این اثرگذاری همچنان هم ادامه دارد.

تقریبا یک ماه پیش بود که ریمستر بازی متروید پرایم به‌یکباره و در یک روز معرفی و عرضه شد. از آن زمان این ریمستر مورد استقبال منتقدان و بازیکنان قرار گرفت و اکنون نمره متای بازی در متاکریتیک و اوپن‌کریتیک ۹۵ است. تحسین از بازی نه‌تنها به‌خاطر ظاهر برجسته و زیبای آن، بلکه طراحی بی‌نظیر آن سال‌ها پس از عرضه هم بود. به‌همین مناسبت، نینتندو تریلر جدیدی با محوریت نمرات Metroid Prime Remastered منتشر کرده است.

دانلود از آپارات

گزارش‌ها حاکی‌از آن است که نینتندو قصد دارد ریمستر بازی Metroid Prime 2: Echoes و ریمستر بازی Metroid Prime 3: Corruption را هم برای نینتندو سوییچ عرضه کند؛ هرچند این انتشار مانند ریمستر نسخه اول با ارتقای اساسی و تغییرات چشم‌گیر همراه نخواهد بود. اگر خواهان بازی دیگری از مجموعه متروید روی سوییچ هستید، بازی Metroid Fusion کنسول گیم بوی ادونس هفته بعد روی نینتندو سوییچ آنلاین عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *