اخبار بازی

تحسین Octopath Traveler 2 توسط منتقدها در تریلر جدید این بازی شرکت اسکوئر انیکس

شرکت اسکوئر انیکس تریلر نمرات بازی Octopath Traveler 2 را پخش کرد که تمجید منتقدها از این نقش‌آفرینی ژاپنی نوبتی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Octopath Traveler 2 بیش از یک هفته پیش در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و ظاهرا در جلب نظر منتقدها و مخاطبان موفق ظاهر شده است. این بازی نقش‌آفرینی ژاپنی نوبتی از زمان انتشار مورد تحسین گسترده قرار گرفت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Square Enix تریلر نمرات آن را پخش کرده است.

بازی ژاپنی Octopath Traveler 2 دارای چند پیشرفت قابل‌توجه نسبت‌به نسخه‌ی قبلی است. این ویدیوگیم در یک دنیای تازه جریان دارد و داستان کاراکترهای جدیدی را روایت می‌کند. به‌گفته‌ی تیم سازنده، بازیکن‌ها در این نسخه می‌توانند از تعامل بیشتر بین شخصیت‌ها، داستان‌های منحصربه‌فرد، مکانیک‌های تازه گیم‌پلی نظیر مهارت‌های Path Action و چرخه روز و شب لذت ببرند. این بازی از نقاط قوت نسخه اول ازجمله سیستم مبارزه فوق‌العاده و سبک هنری HD-2D نیز بهره می‌برد.

بازی Octopath Traveler 2 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. طرفدارها می‌توانند پیش از خریداری بازی به‌سراغ نسخه آزمایشی ۳ ساعته آن بروند که امکان تجربه بخش Prologue با هر ۸ کاراکتر موجود را فراهم می‌کند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پیش‌روی در دمو رایگان، به نسخه اصلی بازی منتقل خواهد شد؛ تا بازیکن‌ها بدون نگرانی بتوانند ادامه‌ی ماجراجویی خود را دنبال کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *