اخبار بازی

ساخت بیش از یک میلیون اثر در حالت Forge بازی Halo Infinite

بنابر اعلام رسمی سازندگان، بازیکنان توانسته‌اند در حالت Forge بازی Halo Infinite بیش از یک میلیون سازه خلق کنند.

حالت Forge هیلو اینفینیت پس از عرضه طی نوامبر سال ۲۰۲۲ در آپدیت زمستانی این بازی، بسیار سریع مورد استقبال قرار گرفت. زیرا قابلیت‌های ساخت نقشه‌ی پیشرفته‌ی آن پیشرفته‌تر از ابزار خلق و ویرایش مراحل نسخه‌های قبلی بود. بازیکنان از زمان عرضه‌ی فورج موفق به ارائه‌ی نقشه‌های باکیفیت متعدد و سازه‌های گوناگون شده‌اند. اکنون مشخص شده است که جامعه‌ی مخاطب‌های این اثر چقدر در بخش فورج فعالیت دارد.

بنابر گفته مایکل شور، طراح ارشد Forge تا روز ۱۲ دی (۲ ژانویه) بیش از یک میلیون محتوا توسط بازیکنان ساخته شده است. همچنین ۸.۵ میلیون مسابقه با استفاده از جستجوگر بازی انتخابی هیلو اینفینیت برگزار شد. این قابلیت در ماه دسامبر منتشر شده بود و به بازیکنان اجازه می‌دهد در نقشه‌های فورج میزبان شوند، جست‌وجو کنند و به بازی‌های دلخواه خود بپیوندند.

بیش از یک میلیون سازه در بخش Forge بازی Halo Infinite ساخته شدند

شور افزود کامیونیتی کالکشن یا همان پلی‌لیست مچ‌میکینگ حالت Forge بازی، محبوب‌ترین پلی‌لیست جدید از زمان عرضه‌ی بخش مولتی‌پلیر هیلو اینفینیت است. در این بخش بازیکنان می‌توانند چهار نقشه آرنا بازیکنان با بیشترین امتیاز را تجربه کنند. همچنین تایید شد این پلی‌لیست با محتوای بیشتری در آینده به‌روز خواهد شد.

اعضای ۳۴۳ اینداستریز برنامه دارند تا خود بخش فورج را هم ارتقا و گسترش دهند. شور می‌گوید یک حالت مینی‌گیم جدید Forge و دسته‌بندی‌های جدید Map Budget برای حمایت از خلاقیت بازیکنان در راه هستند. به‌علاوه قبل از عرضه فورج در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام شده بود استودیو می‌خواهد دشمنان هوش‌مصنوعی کمپین بازی هم به این بخش اضافه شود.

نقشه Salvation بخش Forge بازی Halo Infinite

نقشه Salvation، یکی از نقشه‌های پلی‌فهرست کامیونیتی کالکشن بخش Forge

این اخبار چندروز پیش از عرضه فصل سوم Halo Infinite منتشر شدند؛ فصلی که شامل بتل‌پس ۱۰۰ سطحی جدید، یک نقشه Big Team Battle، دو نقشه آرنا و حالت Extraction Slayer شبیه‌به گان گیم خواهد بود. این فصل شامل دو آیتم سندباکس جدید هم خواهد بود؛ تجهیزات Shroud Screen شبیه به نارنجک دودزا و M392 Bandit که نسخه بدون دوربین اسلحه DMR از بازی هیلو ریچ است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *