اخبار بازی

بازی Rise of the Ronin هفت سال در دست ساخت بوده است

با اعلام شرکت کوئی تکمو، توسعه‌ی بازی Rise of the Ronin حدود ۷ سال در دست ساخت بوده است.

استودیو تیم نینجا در سال‌های اخیر دو بازی نقش‌آفرینی، اکشن و سولزلایک Nioh را منتشر کرد که موفقیت‌های زیادی را به همراه داشته‌اند. همچنین این استودیو و شرکت کوئی تکمو به‌تازگی بازی Wo Long: Fallen Dynasty را به بازار عرضه‌ کردند. بااین‌حال این استودیو قصد دارد یک بازی دیگری را در سال آینده در دسترس بازیکنان قرار دهد. بازی Rise of the Ronin، یک اثر نقش‌آفرینی، اکشن و جهان باز جدید از تیم نینجا به شمار می‌آید که برای عرضه انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 معرفی شد.

حال اخبار جدید نشان می‌دهند که این بازی مدت زیادی در دست ساخت قرار داشته است. اخیرا کوئی تکمو در مصاحبه‌ی جدیدی با فامیتسو اعلام کرد که بازی Rise of the Ronin به مدت هفت سال در حال توسعه بوده و تولید آن همزمان با Wo Long: Fallen Dynasty پیش رفته است. به‌گفته‌ی این ناشر، استودیو تیم نینجا توسعه‌ی بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های بازی Wo Long را همزمان با ساخت Rise of the Ronin ادامه خواهد داد.

همچنین کوئی تکمو توضیح داد که روند توسعه‌ی Rise of the Ronin، اکنون در اوج خود قرار دارد و احتمالا در همان تاریخ پیش‌بینی شده در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. پیش از این تایید شده بود که استودیو تیم نینجا در توسعه‌ی بازی Rise of the Ronin از پشتیبانی استودیوی بریتانیایی پلی استیشن XDEV بهره می‌برد.

نبردها در بازی Rise of the Ronin

علاوه‌براین خبر، کوئی تکمو در مصاحبه‌ی جدید خود اعلام کرد که تیم نینجا هیچ برنامه‌ای برای ریبوت دو مجموعه Dead or Alive و Ninja Gaiden در آینده ندارد. فومیهیکو یاسودا از کوئی تکمو در این‌باره توضیح داد: «من فقط گفتم که این دو مجموعه را دوست دارم. من واقعا نمی‌توانم در حال حاضر به جزئیات خاصی در مورد آن‌ها اشاره کنم اما زمانی‌که فرصت آن فرا برسد، دوست دارم اولین کسی باشم که در موردش صحبت می‌کنم».

بازی Rise of the Ronin برای انتشار روی پلی استیشن 5 در سال ۲۰۲۴ در حال توسعه است و شرکت کوئی تکمو پیش‌بینی فروش حداقل پنج میلیون نسخه‌ای برای آن دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این اخبار را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *