اخبار بازی

بروس استریلی اعتقاد دارد ساخت بازی‌های خطی آسان‌تر است

بروس استریلی، یکی از کارگردان‌های اولین بازی The Last of Us اعتقاد دارد ساخت بازی‌های خطی آسان‌تر است.

بروس استریلی، یکی از کارگردانان بازی The Last of Us فکر می‌کند ساخت بازی‌های خطی آسان‌تر است. با درنظر گرفتن سابقه‌ی او در استودیو ناتی داگ و بازی‌های مختلفی که در ساخت آن‌ها نقش داشته، منطقی به نظر می‌رسد که اون چنین حرفی بزند. او نظر خود درباره توسعه ویدئوگیم‌ها را در توییتر منتشر کرد و نوشت: «ساخت بازی‌های خطی راحت‌تر است. اینم از این. حرفم رو زدم».

مشخص نیست چه چیزی باعث شده که وی این توییت را منتشر کند. بااین‌حال می‌توان حدس زد که توییت او برآمده از تجربیات شخصی وی باشد. گفتنی است استریلی سابقه‌ی کار روی The Last of Us و بسته الحاقی Left Behind را دارد. اما این تمام سوابق او در استودیو ناتی داگ نیست. وی در سه پروژه مجموعه Jak and Daxter و سه بازی از سری آنچارتد هم کار کرده است. اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید تمامی بازی‌های اشاره ‌ده بیشتر خطی هستند تا غیرخطی. پس طبیعی است استریلی چنین نظری درباره‌ی آثار خطی داشته باشد.

ظاهرا تنها استریلی نیست که چنین عقیده‌ای دارد. الکس هاتچینسون با سابقه‌ی کار روی دو بازی فارکرای ۴ و Assassin’s Creed 3 در جواب توییت او نوشت: «حقیقت دارد. اما در کل بازی‌های این مدلی هیجان کمتری دارند». دیوید گلدفارب، موسس و کارگردان خلاق The Outsiders سازنده بازی Metal: Hellsinger هم افزود: «موافقم. اما اهداف کیفی هم تأثیرگذار هستند».

استریلی در سال ۲۰۱۷ از ناتی داگ جدا شد. وی این روزها با چند بازی‌ساز باسابقه‌ی دیگر صنعت ویدیوگیم در استودیو Wildflower Interactive مشغول به کار است. او چند هفته قبل گفته بود اینکه سریال The Last of Us شبکه HBO نام او را در تیتراژ نیاورده، دلیلی برای اتحادیه‌سازی به هدف محافظت از سازندگان است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *