اخبار بازی

افزایش هیجان بازیکن‌ها برای بتای عمومی بازی Diablo 4 با تریلر تازه

شرکت Blizzard Entertainment تریلر جدیدی را برای افزایش هیجان بازیکن‌ها برای تجربه نسخه بتای عمومی بازی Diablo 4 پخش کرد.

بتای عمومی بازی Diablo 4 شرکت بلیزارد اینترتینمنت طی ماه جاری در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی بتا دیابلو ۴ در بازه زمانی ۴ تا ۶ فروردین (۲۴ تا ۲۶ مارس) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و پیش‌خریدکنندگان می‌توانند کمی زودتر در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند (۱۷ تا ۱۹ مارس) به تجربه‌ی آن بپردازند. اکنون شرکت Blizzard برای افزایش هیجان بازیکن‌ها برای تجربه نسخه بتا تریلر کوتاهی را پخش کرده است که هیولاها، مبارزات و کو-آپ ۴ نفره را به نمایش می‌گذارد.

بتای عمومی دیابلو ۴ در دسترس کاربران ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. در این نسخه می‌توان به تجربه بخش Prologue و Act 1 پرداخت که شامل اولین منطقه بازی تحت عنوان Fractured Peaks است. شرکت بلیزارد اینترتینمنت اعلام کرد که بازیکن‌ها در این نسخه حداکثر می‌توانند به سطح ۲۵ برسند، اما تا پایان زمان نسخه بتا قادر به ادامه دادن بازی خواهند بود.

پیش خریدکنندگان بازی Diablo 4 در بازه زمانی ۲۶ تا ۲۸ اسفند تنها قادر به تجربه کلاس‌های Barbarian، Rogue و Sorcerer خواهند بود و کلاس‌های Druid و Necromancer در بازه زمانی ۴ تا ۶ فروردین در دسترس قرار می‌گیرند. پیشرفت بازیکن‌ها در دوره‌های بتا به دوره‌های بعدی منتقل خواهد شد و کاربران کنسول‌ها می‌توانند منتظر کو-آپ Split-Screen باشند. بازی دیابلو ۴ در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (۶ ژوئن ۲۰۲۳) روانه بازار خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *