اخبار بازی

استخدام توسعه‌دهندگان جدید برای بازی Gears 6

به نظر می‌رسد استودیو کوالیشن مشغول استخدام چند بازیساز ارشد برای توسعه‌ی بازی Gears 6 است.

با اینکه استودیو کوالیشن به‌صورت رسمی به توسعه نسخه‌ی بعدی مجموعه Gears of War اشاره نکرده است، اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که این توسعه‌دهنده روند ساخت Gears 6 را پیش می‌برد. کوالیشن در سال گذشته، یک آگهی شغلی برای استخدام مهندس ضبط حرکات و طراح مأموریت اصلی منتشر کرد. حال وب‌سایت یوروگیمر در گزارش جدید خود اعلام کرد که این سازنده در هفته‌ی گذشته، یک آگهی شغلی جدید را منتشر کرده است و قصد دارد ۱۳ توسعه‌دهنده ارشد از جمله طراح مأموریت اصلی و طراح ارشد بخش چندنفره را استخدام کند.

اگرچه در این آگهی به بازی Gears 6 اشاره نشد، اما در توضیح آن آمده است که افراد متقاضی باید آینده‌ی آی‌پی Gears of War را توسعه دهند و به گشترش دادن مرزهای پلتفرم‌ها و دستگاه‌های سرگرمی مایکروسافت بپردازند. به‌گفته‌ی کوالیشن، متقاضیان استخدام باید یک تیم طراحی مراحل را ازطریق راهنمایی قدرتمند، آموزش و ارائه‌ی بازخورد عملی که انگیزه‌بخش و الهام‌بخش کار اعضا باشد، رهبری کنند. علاوه‌بر این، افراد باید توسعه‌ی مأموریت‌های کمپین و مراحل آن از طرح اولیه روی کاغذ تا تکمیل، مدیریت فرایند ساخت برای رسیدن به هدف در بازه‌ی مشخص‌شده در جدول‌های زمانی، دریافت بازخورد و حفظ تمرکز بر ارائه تجربه‌های باکیفیت را در برنامه‌ی خود داشته باشند.

کاراکتر بازی gears 5

در ادامه‌ی این آگهی، کوالیشن اعلام کرد که طراح ارشد بخش چندنفره به توسعه‌ی تجربه‌های رقابتی و کوآپ AAA کمک خواهد کرد و در طراحی‌های مفهومی، تنظیم و متعادل‌سازی آن‌ها نقش خواهد داشت. این متقاضیان با کارگردان‌های خلاق و طراحان اصلی جهت توسعه‌ی حالت‌ها و ویژگی‌های بخش چندنفره کار خواهند کرد. آن‌ها مدیریت ساخت ویژگی‌ها و حالت‌های چندنفره از طراحی مفهومی تا انتهای توسعه را در اختیار خواهند گرفت. همچنین این افراد باید با تکرار و آزمایش، طرح‌های توسعه‌ی ویژگی‌های بخش چندنفره را در ابعاد مختلف بررسی کنند.

براساس آگهی استخدام جدید کوالیشن و تعداد زیاد توسعه‌دهندگان ارشد اعلام‌شده، این احتمال وجود دارد که پروژه‌ی در حال توسعه‌ی آن‌ها هنوز در مراحل ابتدایی توسعه باشد. به نظر می‌رسد که جاشوا اورتگا، نویسنده و کارگردان بازی Gears of War 2 که اخیرا به کوالیشن برگشته است، در ساخت این پروژه‌ی جدید نقش دارد. بااین‌حال هنوز هیچ اخبار و جزیئات رسمی از بازی Gears 6 منتشر نشده است و باید منتظر رویدادهای آینده بمانیم.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *