اخبار بازی

تاخیر زمان عرضه بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴

رئیس استودیو تل‌تیل گیمز به‌صورت رسمی تایید کرد که تاریخ عرضه‌ی بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده است.

شرکت تل‌تیل گیمز در گذشته اعلام کرده بود که بازی The Wolf Among Us 2 برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. حال به نظر می‌رسد که طرفداران این بازی باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه‌ی آن در انتظار باشند. طبق اخبار رسمی، تاریخ انتشار بازی The Wolf Among Us 2 به تعویق افتاد و این ویدیوگیم قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. تل‌تیل گیمز پستی در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرد و این خبر را با هواداران به اشتراک گذاشت. در این پست آمده است: «ما همچنان به توسعه‌ی یک دنباله که طرفداران شایسته‌ی آن هستند ادامه خواهیم داد؛ با انجام کارهایی که برای بازی مفید باشد و در عین حال از سلامت اعضای تیم ما مراقبت کند».

در همین حال جیمی اوتیلی، مدیرعامل تل‌تیل گیمز در مصاحبه‌ای با IGN توضیحات بیشتری پیرامون روند توسعه‌ی بازی و دلیل تأخیر زمان عرضه‌ی آن را ارائه کرد. وی در این‌باره توضیح داد: «اگر این بازی را منتشر کنیم و آماده نباشد، نابود می‌شویم. انتظارات بسیار زیاد است و ما زمان بیشتری برای برآورده کردن آن‌ها می‌خواهیم. ما تمایل داریم به این بازی افتخار کنیم و بدانیم که این بهترین اثری بود که می‌توانستیم بسازیم. اجازه دهید دنیا هرچه می‌خواهد بگوید. وقتی ساخت بازی تمام شود، ما حداقل می‌دانیم که در این دوره و در این شرایط، این بهترین اثری بود که می‌توانستیم بسازیم».

شخصیت اصلی بازی the_wolf_among_us_2

اوتیلی در ادامه توضیح داد که تیم سازنده می‌خواهد از کرانچ کاری اجتناب کند. به عقیده‌ی مدیرعامل تل‌تیل گیمز، فرهنگ کرانچ یکی از سنت‌های نامطلوب صنعت بازی در سال‌های اخیر بوده است و تیم سازنده‌ی The Wolf Among Us 2 تصمیم دارد از آن دوری کند. همچنین اوتیلی، اطمینان از سلامت تمام اعضای تیم سازنده را عامل مهم دیگری در تأخیر زمان عرضه‌ی بازی می‌داند.

او در این‌باره خاطرنشان کرد: «من کرانچ را تجربه کرده‌ام و نمی‌خواهم دوباره آن را انجام دهم و منصفانه نیست که آن را از کارمندان درخواست کنم. شما نمی‌توانید یک کسب‌و‌کار را بر محور کرانچ کاری برنامه‌ریزی کنید؛ بنابراین بله، یکی از دلایل این تأخیر، در مورد حفظ فرهنگ کاری سالم است. ما نمی‌خواهیم توسعه‌دهندگان خوب خود را آزار دهیم. جذب نیروی جدید در دو سال گذشته به‌دلیل شیوع کویید، رکود بازار کار و گسترش صنعت بازی بسیار دشوار بوده است. مطمئنا آزار دادن این افراد یا تحمیل کار زیاد به آن‌ها در درازمدت، یک اقدام اشتباه خواهد بود.

به عقیده‌ی من، نحوه گسترش یک کسب‌و‌کار به این شکل نیست و ما به‌عنوان اعضای صنعت بازی، عملکرد افتضاحی در این زمینه داشته‌ایم. ما کارمندان خود را می‌سوزانیم و بهترین آن‌ها زودتر از بین می‌روند. به‌عنوان یک صنعت، اگر می‌خواهیم به رشد خود ادامه دهیم، باید کرانچ را متوقف کنیم. ما فقط باید از انجام آن دست برداریم و انتخاب های بهتری داشته باشیم».

شخصیت اصلی بازی The Wolf Among Us 2 در حال مشت زدن به ربات

همان‌طور که تل‌تیل گیمز قبلا تایید کرده بود، برخلاف نسخه‌ی اول سری The Wolf Among Us که اپیزودهای آن با فاصله‌ی زمانی نسبتا طولانی عرضه شدند، نسخه‌ی دوم به‌صورت یکپارچه در حال توسعه است و اپیزودهای مختلف آن به شکل منسجم‌تر و با فاصله‌ی کمتری در دسترس قرار می‌گیرند.

بازی The Wolf Among Us 2 برای عرضه روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. در همین حال، شرکت تل‌تیل گیمز با همکاری استودیو Deck Nine در حال کار روی بازی The Expanse: A Telltale Series است که برای انتشار در تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *