اخبار بازی

انتشار تریلر گیم پلی جدید بازی Resident Evil 4 Remake با محوریت ویژگی‌های مدرن اثر

به‌تازگی گیم اینفورمر یک ویدیو جدید از بازی Resident Evil 4 Remake را منتشر کرده است که در آن شاهد صحبت دو تن از سازندگان این اثر در مورد مکانیزم‌های مدرن‌شده‌ی این بازی هستیم.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، مجله گیم اینفورمر در کانال رسمی یوتیوب خود یک ویدیو جدید از بازی رزیدنت ایول ۴ ریمیک را در اختیار علاقه‌مندان این مجموعه گذاشته است. در ویدیو موردنظر دو کارگر‌دان این بازی با نام‌های کازونوری کادوی و یاسوهیرو آمپو به توضیح چگونگی به‌روزرسانی مکانیزم‌های آن می‌پردازند؛ مکانیزم‌هایی موردانتظار مثل افزایش کارکرد چاقو در مبارزات و مخفی‌کاری. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

در این ویدیو تقریبا ۸ دقیقه‌ای، دو فردی که در پاراگراف قبلی نام آن‌ها را ذکر کردیم، توضیح می‌دهند که چگونه نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۴ درکنار حفظ مکانیزم‌های مبارزات نسخه اصلی که در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه شد، به‌دنبال ارائه گزینه‌های بیشتری به کاربران برای مواجهه با موقعیت‌های این اثر ‌است. حرکات و حملات جدید شخصیت اصلی بازی با چاقو و پرتاب‌کننده ناشی از این امر بوده است.

از طرف دیگر نیز باید گفت چاقوی رزمی لیان کاربردهای زیادی دارد. بااین‌حال کاربران در استفاده از آن محدودیت خواهند داشت. در نسخه اصلی، پروتوگانیست بازی قادر بود آزادانه به‌طور نامحدود از این سلاح سرد استفاده کند. همچنین این دو شخص خاطرنشان کردند که چگونه می‌خواهند جنبه‌های ترسناک بازی اصلی را تقویت کنند. حال و هوای کلی نسخه ریمیک نسبت به نسخه‌ی قدیمی بسیار تیره‌تر خواهد بود؛ نکته‌ای که در تریلر‌های منتشر‌شده از این اثر به‌راحتی قابل مشاهده است.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین کپکام هفته گذشته اعلام کرد که توسعه نسخه واقعیت مجازی این اثر را برای هدست پلی استیشن وی آر ۲ آغاز کرده است. این نسخه به‌صورت یک بسته الحاقی رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. درنهایت باید گفت که هفته گذشته در جریان تازه‌ترین قسمت استیت آو پلی شرکت سونی، وجود حالت Mercenaries در نسخه‌ی ریمیک این بازی تایید شد. شرکت Capcom از قصد خود برای عرضه‌ی یک دمو برای بازی RE4 جدید هم پرده برداشت.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *