اخبار بازی

Tears of the Kingdom افشاء شد

اخیراً فضای مجازی با اطلاعاتی نازه و البته افشاء شده‌ای روبه‌رو شده است که به واسطه کتابچه هنری بازی TLOZ: Tears of the Kingdom این اطلاعات افشاء شد.

طرفداران کنسول نینتندو سوئیچ مشتاقانه منتظر تجربه یکی از موردانتظارترین عناوین سال با نام بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هستند که البته اطلاعات درست و حسابی‌ای از آن همچنان منتشر می‌شود و هیجانات پیرامون آن همچنان در بین مخاطبان بالا است. با این حال، قبل از انتشار رسمی محصول یادشده به نظر می‌رسد که جزئیات جدید افشاء شده‌ای در فضای مجازی دست به دست می‌شود که شاید برای طرفداران جالب باشد.

در اطلاعات افشاء شده به وسیله کتابچه هنری بازی TLOZ: Tears of the Kingdom که البته نمونه فیزیکی آن در نسخه Collector’s Edition وجود دارد، رسانه Reddit به لطف یکی از کاربرانش که تصاویر ارسالی از سوی دوستش را با سایر مخاطبان به اشتراک گذاشته ، چندین اطلاعات از شخصیت‌های مختلف، مکان‌ها قابل تجربه و موضوعات دیگر منتشر شده است.

اطلاعات این کتابچه هنری بازی TLOZ: Tears of the Kingdom شامل ۲۰۰ صفحه است و در یکی از صفحات آن به وضوح مشاهده شده که تیم سازنده احتمالاً‌ یک بازی سری مجموعه Zelda به صورت اختصاصی برای کاربران پلتفرم نینتندو سوئیچ اولد در دست توسعه دارند. کمپانی نینتندو اخیراً تریلر گیم‌پلی از بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom منتشر کرده که نگاه اجمالی به دنیای وسیع آن می‌اندازد؛ اگرچه هنوز اطلاعات ارزشمند پیرامون این محصول جهان باز ناچیز است.

این محصول در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۳ برابر با ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ به صورت انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود که قیمت آن معادل ۶۹.۹۹ دلار خواهد بود؛ اگرچه تیم کمپانی نینتندو توضیح داده است که تمام بازی‌های انحصاری آینده این پلتفرم با چنین قیمتی منتشر نخواهند شد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این موضوع چیست؟ به نظر شما کتابچه‌ هنری بازی TLOZ: Tears of the Kingdom چگونه به دست این کاربر رسیده تا اطلاعات پیرامون آن به همین راحتی‌ها افشاء شود؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *