اخبار بازی

داستان بازی Forspoken دچار تحولات اساسی شده بود

به گفته آقای Gary Whitta، داستان بازی Forspoken در نسخه نهایی کاملا با ایده‌ای که در ابتدای ساخت آن ارائه شده بود، تفاوت دارد. ایشان به عنوان ایده پرداز اصلی بازی شناخته می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

آقای Gary Whitta در تیتراژ پایانی بازی Forspoken به عنوان “ایده پرداز اولیه” جهان بازی شناخته می‌شود. ایشان اخیرا مهمان پادکست Video Game Writing 101 بوده‌اند. به گفته وی داستان این بازی در اواسط دوران ساخت ریبوت شد و باعث شد ماهیت داستان شبیه به ایده‌ای که ایشان به اسکوئر انیکس ارائه کرده بود، نباشد و همین مسئله سبب شد آقای Whitta دیگر نتواند روی این عنوان کار کند.

آقای Whitta درباره تغییر و تحولات داستان بازی Forspoken اینگونه می‌‎گوید:

من روی پایه ریزی بیان و اساس جهان بازی و اسطوره شناسی آن کار کردم ولی حتی یک خط دیالوگ هم ننوشتم. اسکوئر انیکس حدودا ۵ یا ۶ سال پیش سراغ من آمد و گفت ما یک ایده خام داریم، تو می‌توانی این ایده را تبدیل به جهان و اسطوره شناسی و داستان کنی؟ من این ایده‌ها را به آن‌ها ارائه کردم و مقبول شد. به من پیشنهاد دادند سرپرست تیم نویسندگان باشم. چند ماه بعد آن‌ها دوباره به سراغ من و یکی از نویسندگان آمدند و گفتند می‌خواهیم داستان بازی را ریبوت کنیم و نسخه جدید اینگونه است. داستان جدید ابدا شبیه به چیزی که ما روی آن کار می‌کردیم، نبود.

بازی Forspoken اوایل سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *