اخبار بازی

استقبال ضعیف مخاطبان از نسخه PC بازی Returnal

بر اساس گزارش وبسایت SteamDB نسخه PC بازی Returnal با جلب حدودا هفت هزار کاربر همزمان، در زمره ضعیف‌ترین بازی‌های فرست پارتی سونی روی پلتفرم استیم قرار می‌گیرد. تنها بازی Sackboy: A Big Adventure ضعیف‌تر از آن عمل کرده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از زمانی که سونی تصمیم گرفت بازی‌های انحصاری خود را به پلتفرم PC بیاورد. استقبال مخاطبان این پلتفرم کاملا قابل پیشبینی بود. بازی‌هایی مانند Horizon Zero Dawn ،God of War و Marvel’s Spider-Man توانستند تعداد قابل توجهی از مخاطبان را به خود جلب کنند و حتی برخی را برای خرید کنسول PS5 ترغیب کنند. رفته رفته و با عرضه بازی‌های جدید، این موفقیت دیگر مانند سابق تکرار نشد و بازی‌های اخیر پلی استیشن نتوانستند مانند سابق عمل کند. جدیدترین بازی فرست پارتی سونی، Returnal نیز در همین زمره قرار دارد.

به گزارش وبسایت SteamDB نسخه PC بازی Returnal از هفته گذشته که روی پلتفرم استیم عرضه شده، تا کنون توانسته آمار ۶۶۹۱ مخاطب همزمان را ثبت کند و بدین ترتیب از نظر عملکرد به در زمره‌ بدترین بازی‌های پلی استیشن روی PC قرار گیرد. بدترین آمار جذب مخاطب در میان بازی‌های سونی، متعلق به Sackboy: A Big Adventure است. این بازی در دوران اوج خود تنها ۶۱۰ مخاطب هم زمان داشته است. بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection که در ماه اکتبر عرضه شد نیز چندان عملکرد رضایت بخشی نداشت.

بازی بعدی پلی استیشن که قرار است راهی پلتفرم PC شود، The Last of Us Part 1 است که هشتم فروردین ماه (۲۸ام مارس) روانه بازار می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *