اخبار بازی

نویسنده داستان بازی Gears of War 2 ظاهرا به استودیو کوآلیشن ملحق شده است

آقای جاشوا ارتگا (Joshua Ortega)، نویسنده داستان بازی Gears of War 2 و یکی از کارگردانان آن، در توئیتر به صورت ضمنی اعلام کرد به استودیو Coalition ملحق شده تا روی Gears 6 کار کند. هنوز این خبر رسما تایید نشده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیو کوآلیشن از جمله استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت بود که در ماه‌های اخیر اقدام به تعدیل نیرو کرد. پس از اینکه استودیو بخشی از نیروهای خود را مرخص کرد، اینسایدرها مدعی شدند دو پروژه جدید کوآلیشن لغو شده و آن‌ها به سراغ ساخت نسخه جدید مجموعه Gears می‌روند. موضوعی که هیچگاه سازنده یا ناشر آن را به صورت رسمی تایید یا رد نکردند. با فرض اینکه بازی بعدی کوآلیشن از مجموعه Gears باشد، یکی از افراد مجرب و با سابقه قرار است تیم سازنده را در ساخت این بازی همراهی کند.

آقای جاشوا ارتگا (Joshua Ortega)، نویسنده داستان بازی Gears of War 2 و یکی از کارگردانان آن در توئیت اخیر خود ضمن اشاره به این بازی، نوشت: “یک بار دیگر این فرصت به من رسیده است!” زمانی که یکی از طرفداران از ایشان پرسید آیا مفهوم این توئیت این است که به استودیو کوآلیشن ملحق شده است، آقای ارتگا از پاسخ طفره رفت.

هنوز مشخص نیست آقای ارتگا روی Gears 6 کار می‌کند یا خیر و اینکه اساسا ایشان به استودیو کوآلیشن ملحق شده باشد. ایکس باکس و سران استودیو نیز هنوز نسبت به این توئیت واکنشی نشان نداده‌اند و فعلا این خبر در حد یک شایعه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *