اخبار بازی

قسمت جدید رویداد PlayStation Showcase در ماه ژوئن برگزار می‌شود

به گفته آقای جف گراب (Jeff Grubb)، ژورنالیست مشهور سونی قصد دارد قسمت جدید رویداد PlayStation Showcase را در بازه برگزاری رویداد E3 (ماه ژوئن) برگزار کند اما، پیش از آن، طی ماه آینده رویداد State of Play را برگزار می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از اینکه طرفداران مایکروسافت انتقادات فراوانی به سران ایکس باکس وارد کردند و از آن‌ها خواستند نمایش‌های بیشتر از بازی‌های آینده منتشر کنند، طی چند هفته پیش رویداد مشترک مایکروسافت و بتسدا برگزار شد و طی آن شاهد معرفی و عرضه بازی Hi-Fi Rush، نمایش گیم‌پلی بازی Redfall و چند نمایش تماشایی دیگر بودیم و رویداد انحصاری استارفیلد نیز در آینده نزدیک برگزار می‌شود. نینتندو نیز طی اقدامی مشابه قسمت جدید رویداد نینتندو دایرکت را برگزار کرد و بار دیگر هایپ و هیجان را به میان طرفداران آورد. باید پرسید طرفداران سونی نیز می‌توانند انتظار برگزاری رویداد یا رویدادهای مشابه را داشته باشند، بویژه اینکه این شرکت در رویداد E3 امسال حضور نمی‌یابد.

ژورنالیست و اینسایدر مشهور، آقای جف گراب (Jeff Grubb) پاسخ این پرسش را مثبت می‌داند. به گفته وی سونی در حال تدارک دیدن مقدمات لازم برای برگزاری قسمت جدید رویداد PlayStation Showcase در ماه ژوئن و تقریبا همزمان با رویداد E3 است. در این رویداد قرار است از چندین بازی بزرگ برای پلتفرم‌های سونی رونمایی شود اما، پیش از آن و طی ماه آینده رویداد State of Play برگزار می‌شود که نسبتا از اهمیت کم‌تری برخوردار است و مدت آن کوتاه‌تر است.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا عرضه هدست واقعیت مجازی PS VR 2 باقی نمانده، انتظار می‌رود سونی رویداد State of Play را به بازی‌ها و اخبار این پلتفرم اختصاص دهد. البته هنوز سونی هیچ کدام از این اخبار را به صورت رسمی تایید نکرده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *