اخبار بازی

بازی Wo Long: Fallen Dynasty : اطلاعات تازه‌ای از تنظیمات درون محتوا منتشر شد

استودیوی بازی‌سازی تیم نینجا در ادامه توضیحات خود از ارائه اطلاعات پیرامون بازی Wo Long: Fallen Dynasty می‌گوید که همیشه نمی‌توانید با روحیه پایین به تجربه بازی بپردازید و برای باز کردن قفل Wizardryها در بطن گیم‌پلی، باید این سیستم روحیه‌ای را تقویت کنید.

استودیوی بازی‌سازی تیم نینجا در تاپیک پرسش‌های متداول پیرامون بازی Wo Long: Fallen Dynasty ویژگی‌های مختلفی از آخرین ساخته خودش را با مخاطبان به اشتراک گذاشت که برخی از آن‌ها پیش‌تر پوشش داده شده بودند و برخی دیگر از طریق این رسانه منتشر خواهند شد. از آنجایی که بازی در دوران سه پادشاه مختلف می‌گذرد، زمان‌هایی وجود دارد که ژنرال‌های معروفی مانند کائو کائو، لیو بی و سون جیان می‌توانند در مأموریت‌های مختلفی به بازیکنان کمک کنند؛ با این حال، به نظر می‌رسد که این گزینه برای هر مأموریت در دسترس نیست.

تیم سازنده همچنین تأیید کرد که داستان بازی Wo Long: Fallen Dynasty فراتر از داستان شورش عمامه زرد است، اما برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا روز انتشار صبر کنیم. برای کسانی‌ هم که امیدوارند تا سیستم هنرهای رزمی را بتوانند با استفاده از سلاح‌های گرم ترکیب کنند، خبر بدی وجود دارد؛ چراکه تیم سازنده از چنین موضوعی در آخرین ساخته خود استفاده نکرده است.

مخاطبان همچنین می‌توانند ظاهر خود را تا جایی که امکانش وجود دارد، شخصی‌سازی کنند و حتی شخصیت خودشان را با ایجاد یک کد، در اختیار سایر بازیکنان نیز قرار دهند. البته لازم به ذکر است که قابلیت به اشتراک گذاشتن شخصیت‌ها فقط برای هر پلتفرم به صورت مجزا خواهد بود و این سیستم از فناوری میان پلتفرمی استفاده نخواهد کرد.

آن دسته از بازیکنانی هم که می‌خواهند با چالش‌های دیگری به تجربه محتوای گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty بپردازند و امیدوار هستند تا محتوا را بدون ارتقاء روحیه پایین شخصیت به پایان برسانند نیز باید تغییر عقیده بدهند، چراکه فعلاً در زمان انتشار، چنین چیزی وجود ندارد و شاید در آینده با انتشار به‌روزرسانی، این چالش برای آن‌ها در نظر گرفته شود. همچنین برای باز کردن قفل Wizardry در هر مأمورید، باید سطح روحیه خودتان را ارتقاء دهید و هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد.

از طرفی دیگر، تنظیمات شخصی‌سازی شده برای HUD ( شامل نقشه، نوار سلامتی، سلاح‌ها و غیره) در بازی Wo Long: Fallen Dynasty وجود ندارد، اما محتواهای یکسانی در هر پلتفرم به نمایش در می‌آیند. نکته قابل توجه هم در آنجایی قرار دارد که قابلیت Vengeance System نیز در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس،‌ ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی ( روی استیم و فروشگاه مایکروسافت) نیز پشتیبانی نخواهد شد.

بازی Wo Long: Dynasty Fallen در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ برابر با ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴،‌ پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازیکنانی هستید که قرار است به تجربه این محصول بپردازند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *