اخبار بازی

Fallen Dynasty با نرخ فریم ۶۰ و وضوح 4K اجرا می‌شود

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از بازی Wo Long: Fallen Dynasty توسط استودیوی بازی‌سازی تیم نینجا، این محصول در آخرین سطح گرافیکی‌اش با وضوح ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های خانگی اجراء می‌شود و کنسول‌های نسل قبل نیز با حداکثر ۳۰ فریم بر ثانیه با وضوح ۱۰۸۰ به کار خودشان ادامه می‌دهند.

پیش‌تر در خصوص جزئیات سیستم موردنیاز بازی Wo Long: Fallen Dynasty اطلاعاتی به دست آمده بود و در خصوص سایر جزئیات نیز، استودیوی بازی‌سازی تیم نینجا به سوالات مخاطبان پاسخ داده است. در خصوص بخش گرافیکی کنسول‌های نسل کنونی نیز سوالاتی از آن‌ها پرسیده شده که تیم سازنده پیرامون نسخه‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس هم توضیح داده است.

بر اساس اطلاعات رسمی به دست آمده، مخطبان هر دو کنسول یادشده می‌توانند با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و وضوح تصویری ۲۱۶۰×۳۸۴۰ یا همان ۴K به تجربه بازی Wo Long: Fallen Dynasty بپردازند. البته همچنان نیز مخاطبان می‌توانند از بین دو گزینه «رزولوشن» برای نرخ فریم بالاتر یا گزینه «عملکردی» برای وضوح تصویری بیشتر نیز یکی را انتخاب کنند تا هدف گرافیکی در این محصول نیز بیشتر مشخص شود.

کاربران پلتفرم‌ ایکس باکس سری اس هم فقط می‌توانند با حالت « عملکردی » به تجربه بازی Wo Long: Fallen Dynasty بپردازند که البته این گزینه نرخ فریم ۶۰ ثانیه و وضوح تصویری ۲K را ارائه می‌کند که تفاوت جزئی این سیستم سرگرمی مقرون‌به‌صرفه نسبت به سایر پلتفرم‌های نسل کنونی را نشان می‌دهد.

در خصوص کنسول‌های نسل قبل نیز اطلاعاتی وجود دارد. دو کنسول میان نسلی پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس می‌توانند وضوح ۳۰ فریم بر ثانیه را به همراه وضوح تصویری ۴K ارائه کند، اما کنسول‌های پایه یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز با نرخ فریم ۳۰ ثانیه و وضوح ۱۰۸۰ Full HD محتوای گیم‌پلی بازی  را ارائه خواهند داد.

بازی Wo Long: Dynasty Fallen در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ برابر با ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴،‌ پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از بازیکنانی هستید که قرار است به تجربه این محصول بپردازند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *