اخبار بازی

اطلاعات جدید ریمیک Resident Evil 4 منتشر شد

کارگردانان Resident Evil 4 Remake در مصاحبه اخیر خود درباره جنبه‌های مختلف بازی نظیر اکتشاف، مخفی کاری و سیستم مبارزه توضیحاتی ارائه دادند. مطابق اطلاعات جدید ریمیک Resident Evil 4 نوآوری‌هایی در گیم‌پلی بازی شاهد هستیم. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

تجربه نشان می‌دهد زمانی که بحث ریمیک بازی‌های رزیدنت اویل مطرح باشد، کپکام از پذیرش ریسک و انجام کارهای جدید ترسی ندارد. اضافه شدن محتوای جدید و تغییرات داستانی در کنار دگرگون کردن هسته گیم‌پلی بازی و افزودن مکانیزم‌های جدید از جمله نوآوری‌هایی بود که سازندگان در ریمیک RE2 و RE 3 پیاده سازی کردند. بر هیچ کس پوشیده نیست که محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی فرنچایز، رزیدنت اویل ۴ است و بنابراین انتظارات و توقعات از عملکرد آن در سطح بسیار بالایی است و سازندگان مسیر سختی را در پیش دارند.

مسیری که ظاهرا به خوبی در حال سپری کردن آن هستند. آقایان Yasuhiro Ampo و Kazunori Kadoi، کارگردانان این ریمیک اخیرا مصاحبه‌ای با رسانه Game Informer داشته‌اند. آن‌ها می‌گویند هدف اصلی این است که ارزش تکرار بازی را بالا ببرند و گزینه‌های متفاوتی به مخاطبان برای تجربه بازی ارائه کنند. آقای کودوی معتقد است نسخه اصلی از حیث مبارزه چند گزینه‌ را در اختیار مخاطب می‌گذاشت اما، سایر جنبه‌های بازی پس از بار اول تکراری می‌شدند.

وی در ادامه انتشار اطلاعات جدید ریمیک Resident Evil 4 به بخش مخفی کاری پرداخت. به گفته کارگردان‌های بازی همین تکراری شدن گیم‌پلی سبب شده آن‌ها این مکانیزم را اضافه کنند. مخفی کاری بازی صرفا به حرکت آهسته و حمله به دشمان از پشت نیست و لئون در این مسیر چندین ابزار و سلاح جدید نیز در اختیار دارد. در کنار گزینه‌های جدید برای مبارزه، مسیرهای متفاوتی نیز در هر مرحله وجود داردکه امکان اکتشاف و پیشروی به چند روش را فراهم می‌کند.

ریمیک رزیدنت اویل ۴ چهارم فرودین ماه (۲۴ام مارس) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *