اخبار بازی

حضور ال فانینگ در دث استرندینگ ۲ برای کوجیما اهمیت زیادی داشت

به‌تازگی هیدئو کوجیما صحبت‌های جالبی را در مورد نقش محوری ال فانینگ در بازی Death Stranding 2 را به زبان آورده است.

نسخه اول بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن ۴ قرار گرفت. اثری که در طی یک سال پس از عرضه رسمی خود روی کنسول نسل هشتمی سونی، در دسترس کاربران پی سی قرار گرفت. در اواسط آذر ماه سال جاری، استودیو بازی‌سازی کوجیما پروداکشن در جریان مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۲ بازی Death Stranding 2 را به‌صورت رسمی معرفی کرد.

جدیدترین ساخته هیدئو کوجیما، باتوجه‌به موفقیت‌ نسخه قبل به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار در دست ساخت صنعت بازی شناخته می‌شود. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، کارگردان بازی Death Stranding 2 در آخرین قسمت پادکست Brain Structure فاش کرد که در صورت رد پیشنهاد حضور ال فانینگ در بازی Death Stranding 2 توسط این بازیگر، باید اساسا داستان این بازی را بازنویسی می‌کرد.

بچه کوچک و بال لباس او در بازی دث استرندینگ ۲

خالق سری بازی‌های متال گیر سالید اعلام کرد که شخصیت اجرا شده توسط ال فانینگ در نسخه دوم نقش مهمی در دنباله بازی دث استرندیگ داشته و هیدئو کوجیما به‌دنبال خلق شخصیتی متفاوت با شخصیت‌های دیگر با استفاده از استعدادها و جذابیت‌ بازیگر نام‌برده‌شده بوده است. در بخشی از صحبت‌های این بازی‌ساز ژاپنی می‌خوانیم: «من واقعا نمی‌توانم چیز زیادی را به اشتراک بگذارم، اما او یک شخصیت بسیار بسیار مهم است و بله، من شخصیت را با درنظرگرفتن ال خلق کردم. بنابراین نگران این بودم که او به این پیشنهاد نه بگوید.»

جالب است بدانید خود ال فانینگ نیز در این پادکست حضور داشته است. این بازیگر معروف اعلام کرده است که بازی در حال حاضر بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و صحبت‌هایی را در مورد کیفیت گرافیگی و تکنولوژی موشن کپچر استفاده‌شده در روند ساخت این بازی DS2 را مطرح کرده است.

بازی Death Stranding 2 در تاریخ نامشخصی برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا نسخه اول را تجربه کرده‌اید؟ چه انتظاراتی از بازی Death Stranding 2 دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *