اخبار بازی

پخش اولین تریلر گیم‌پلی بازی انحصاری Pacific Drive

نمایش جدید بازی Pacific Drive، اولین نگاه به گیم‌پلی بازی را با هوادارها به اشتراک می‌گذارد.

چند ماه پس از معرفی بازی مستقل Pacific Drive در رویداد State of Play ماه سپتامبر پلی استیشن، حالا استودیوی بازی‌سازی تازه‌تأسیس Ironwood که توسعه‌دهندگان سابق بازی BioShock Infinite، سری بازی inFAMOUS، لیگ آو لجندز و مافیا 3 اعضای آن را تشکیل می‌دهند، اولین نمایش گیم‌پلی این بازی را پخش کرده است که روش‌های بقا در دنیای مرموز Olympic Exclusion Zone را به نمایش می‌گذارد.

براساس اطلاعات منتشرشده‌ی جدید، بازیکنان می‌توانند استیشن واگن شخصی خود را که نقش پررنگی در گیم‌پلی بازی Pacific Drive دارد، به سلیقه‌ی خود و به‌ روش‌های بسیار متفاوت شخصی‌سازی کنند؛ کاری که تاثیرات زیادی روی جریان مبارزات و تعقیب‌و‌گریزهای بازی خواهد داشت. مخزن ذخیره‌سازی بنزین، ژنراتورهای بادی تولید برق، ترمزهای اتوماتیک و پروژکتورهای نوری قابل کنترل به همراه بسیاری دیگر از فناوری‌های آزمایشی و موارد قابل آپگرید، ابزارهای مبارزه با موجودات ناشناخته‌ی Anomalies در بازی Pacific Drive هستند؛ ابزارهایی که بازیکنان توانایی ساخت و آزادسازی آن‌ها در گاراژ را خواهد داشت.

سازندگان بازی Pacific Drive همچنین به این موضوع اشاره می‌کنند که بسیاری از منابع و آیتم‌های باارزش‌تر جهان بازی، در مناطق چالش‌برانگیز و پرخطرتر Zone پنهان شده است. برای دستیابی به آن‌ها بازیکنان حتما باید از دسترسی به امکانات پیشرفته‌ی موردنیاز برای مقابله با شرایط دشوار آب‌و‌هوایی، گل‌و‌لای و تاریکی مطلق روی اتوموبیل خود اطمینان داشته باشند.

طوفان‌های قدرتمند گیم‌پلی که با نام Zone Storms شناخته می‌شوند، جغرافیا و ویژگی‌های ظاهری کلی جنگل و درختان را تغییر می‌دهند. بنابراین اجتناب و فرار از آن‌ها در هنگام رویارویی، بهترین استراتژی برای مقابله با این تهدیدات بی‌رحم محسوب می‌شود. شما می‌توانید تریلر جدید گیم‌پلی بازی Pacific Drive را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی روگ‌لایت خلاقانه‌ی Pacific Drive در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ روی پلی استیشن 5 سونی و کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار می‌‌گیرد.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *