اخبار بازی

رسمی: توسعه بازی Battlefield Mobile متوقف شد

بازی Battlefield Mobile که یکی از عناوین جاه طلبانه استودیوی بازی‌سازی الکترونیک آرتز یا همان EA است، دیگر قرار نیست تولید شود و به نظر می‌رسد که تیم سازنده روی پیشنهادات بهتر مجموعه میدان نبرد تمرکز خواهند کرد.

استودیوی بازی‌سازی الکترونیک آرتز تصمیمات بزرگی را برای بخش بازار بازی‌ های موبایل در سال‌های اخیر گرفته است که حضور خودش را در این عرصه پررنگ‌تر کند؛ اما با کنار رفتن بازی Apex Legends Mobile تنها در کمتر از یک سال پس از انتشار، این شرکت همچنین اعلام کرده است که توسعه بازی Battlefield Mobile متوقف شده و محصول مورنظر اصلاً قرار نیست منتشر شود.

بازی Battlefield Mobile جزو بازی های موبایل تیراندازی اول شخص و البته جاه طلبانه‌ای بود که برای مدّت زمان قابل توجه‌ای در دست توسعه قرار داشت و حتی جزئیات کامل و تصاویری از آن در فروشگاه پلی استور نیز به ما نشان می‌داد که به تاریخ انتشار این محصول نزدیک هستیم. با این حال، استودیوی بازی‌سازی الکترونیک آرتز می‌گوید که به دنبال تغییرات داخلی خود در برنامه‌های بعدی پیرامون مجموعه میدان نبرد که در آینده اخبار آن منتشر می‌شود، تصمیم گرفته است تا این محصول را تولید نکرده و هزینه‌ای روی آن انجام ندهد.

شرکت یادشده در اعلامیه‌ای گفت:

ما همچنین تصمیم گرفتیم که توسعه بازی Battlefield Mobile را متوقف کنیم. همانطور که صنعت بازی‌ های موبایل و سرگرمی تکامل یافته است و استراتژی ما برای ایجاد یک اکوسیستم از مجموعه میدان نبرد عمیقاً توسعه پیدا کرده و ما تصمیم گرفتیم در جهت فعلی حرکت کنیم تا دیدگاه خود را برای فرانچایز به بهترین نحو ارائه کنیم و انتظارات بازیکنان خود را برآورده کنیم.
ما همچنان متعهد به باز کردن پتانسیل عظیم مجموعه سری بازی میدان نبرد هستیم و در حال پیش‌تولید بازی‌های آینده از
Battlefield در سراسر استودیوهای جهانی خود خواهیم بود.

با توجه به برنامه‌های پشتیبانی استودیوی و کمپانی بازی‌سازی الکترونیک آرتز از بازی Battlefield 2042 در آینده، پروژه‌های دیگری از این مجموعه توسط استودیوهای بازی‌سازی دیگر از جمله شرکت Ridgeline Games و Ripple Effects Studios در دست اجراء و تولید قرار دارد و گزارش‌های جدید ادعا کردند که استودیوی بازی‌سازی دایس نیز کار خودش را روی توسعه نسخه بعدی این فرانچایز آغاز کرده است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون مجموعه و برنامه‌های بعدی استودیوهای سازنده، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ فکر می‌کنید چرا شرکتی مثل الکترونیک آرتز که برنامه‌های جامعی در زمینه بازی های موبایل داشت، تا اینجای کار شکست خورده است؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *