اخبار بازی

بازی Alan Wake 2 از ابتدا تا پایان قابل تجربه است

با تایید شرکت رمدی اینترتینمنت، بازی Alan Wake 2 هم‌اکنون از ابتدا تا پایان قابل تجربه است.

شرکت رمدی وعده‌های زیادی برای توسعه‌ی بازی ترسناک و بقا Alan Wake 2 داده و آن را بلندپروازانه‌ترین پروژه‌ی خود تا به امروز توصیف کرده است. باتوجه‌به این هدف، به نظر می‌رسد رمدی به زمان زیادی برای توسعه‌ی بازی Alan Wake 2 نیاز داشته باشد. بااین‌حال بیانیه‌ی اخیر این توسعه‌دهنده نشان می‌دهد که روند توسعه با سرعت در حال پیشروی است.

ترو ویرتالا، مدیرعامل شرکت رمدی، در جدیدترین گزارش عملکرد مالی این شرکت در سال ۲۰۲۲ تایید کرد که بازی Alan Wake 2 هم‌اکنون از ابتدا تا پایان قابل تجربه است. ویرتالا در این‌باره توضیح داد که به‌زودی تمام محتوای مورد نظر سازندگان در این بازی گنجاده خواهد شد و پس از آن، تیم سازنده تمرکز خود را روی بهینه‌سازی گیم‌پلی و عملکرد فنی تا رسیدن زمان عرضه خواهد گذاشت.

علاوه‌بر این، به نظر می‌رسد بازی Alan Wake Remastered با استقبال بالای بازیکنان مواجه نشده و هنوز به سوددهی نرسیده است. بااین‌حال این توسعه‌دهنده امیدوار است با نزدیک شدن به زمان انتشار Alan Wake 2، فروش این بازی ریمستر شده نیز افزایش یابد.

خیابان‌های برایت فالز در بازی Alan Wake 2

ویرتالا در این‌باره توضیح داد: «Alan Wake 2 در فاز تولید کامل قرار دارد. بازی به‌زودی تمام محتوای توسعه یافته را خواهد داشت و هم‌اکنون از ابتدا تا پایان قابل تجربه است. پس از این مرحله، باید به بهینه‌سازی آن بپردازیم. آلن ویک یک برند منحصر‌به‌فرد است که در حال حاضر برای شرکت ارزش بالایی دارد. Alan Wake Remastered هنوز درآمد حق امتیازی تولید نکرده است. بااین‌حال، انتظار داریم با نزدیک شدن به زمان انتشار Alan Wake 2، طرفداران و بازیکنان جدید به تجربه‌ی نسخه‌ی اول روی پلتفرم‌های نسل جدید علاقه‌مند شوند و فروش آن افزایش یابد».

شرکت رمدی قبلا تاکید کرده بود که بازی Alan Wake 2 در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. در گذشته نگرانی‌هایی پیرامون تأخیر این بازی ایجاد شد اما باتوجه‌به سرعت بالای توسعه‌دهنده در تولید، به نظر می‌رسد بازی با تأخیر قابل توجهی مواجه نشود. بازی Alan Wake 2 برای انتشار روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *