اخبار بازی

تماشا کنید: لانچ تریلر Hogwarts Legacy نوید یک تجربه جادویی را می‌دهد

روز گذشته کانال رسمی پلی استیشن در یوتیوب لانچ تریلر Hogwarts Legacy را منتشر کرد. در این تریلر با فعالیت‌ها و ویژگی‌های مختلف و منحصر به فرد جهان جادویی و فانتزی این بازی آشنا می‌شویم. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از ماه‌ها تاخیر و مواجه شدن با چالش‌های مختلف در روند ساخت، بالاخره قرار است بازی جدید استودیو آوالانچ روانه بازار شود و مخاطبان و هواداران جهان هری پاتر و بازی‌های فانتزی فرصت تجربه Hogwarts Legacy را پیدا کنند. حدودا یک هفته دیگر این بازی عرضه می‌شود و سازندگان و ناشر بارها درباره ویژگی‌های جهان بازی، فعالیت‌های متنوع آن و به طور کلی اطلاعات جذاب و مهم بارها صحبت کرده‌اند. با این احوال تریلر اخیر بازی موسوم به لانچ تریلر بار دیگر روی این ویژگی‌ها تاکید می‌کند.

در Hogwarts Legacy مخاطب در نقش یک جادوگر یا ساحره جوان قرار می‌گیرد که دانشجو سال پنجم مدرسه جادوگری است. رویدادهای بازی صد سال پیش از وقایع کتاب‌های هری پاتر روایت می‌شود. جایی که اسرار جادو باستانی و نیروهای شیطانی می‌توانند یک بار برای همیشه جهان جادویی هری پاتر را به نابودی بکشانند.

در لانچ تریلر Hogwarts Legacy بار دیگر مکان‌های مختلف و اصلی جهان بازی را می‌بینیم. تقریبا تمامی بخش‌های قلعه هاگوارتز در دسترس مخاطبان است و علاوه بر آن مکان‌های بیرون قلعه نظیر روستای Hogsmeade نیز قابل اکتشاف است. با جارو جادویی می‌توان به این مکان‌ها سفر کرد. مخاطبان می‌توانند سر کلاس‌های مختلف جادوگری حاضر شوند و ماموریت‌های جانبی‌ای را تکمیل کنند که روی خط داستانی اصلی اثر گذار خواهند بود.

شما در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه Hogwarts Legacy را تماشا کنید:

 
Hogwarts Legacy بیست و یکم بهمن ماه (دهم فوریه) برای Xbox Series X/S ،PS5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی پانزدهم فروردین ماه (چهارم آوریل) و نسخه نینتندو سوییچ سوم مرداد منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *