اخبار بازی

آغاز پری-لود نسخه ایکس باکس بازی Atomic Heart

کاربران ایکس باکس اکنون می‌توانند به‌سراغ پری-لود بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز Atomic Heart بروند.

سال ۲۰۲۳ میلادی با انتشار تعداد زیادی از بازی‌های برجسته و مورد انتظار کارش را آغاز کرد که یکی پس از دیگری در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند و بازی Atomic Heart نیز به‌زودی به جمع آن‌ها اضافه خواهد شد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز شوتر استودیو Mundfish از زمان معرفی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد و اکنون پس از یک چرخه‌ی توسعه پرفرازونشیب و مواجهه با تأخیرها سرانجام به زمان عرضه نزدیک شده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پری-لود نسخه ایکس باکس Atomic Heart در آستانه انتشار بازی آغاز شده است. کسانی که می‌خواهند در روز انتشار به تجربه بازی بپردازند، اکنون می‌توانند به‌سراغ دانلود فایل‌های آن بروند تا به‌محض عرضه جهانی به محصول دسترسی داشته باشند. این بازی در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان به ۷۸.۶۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد که از نظر حجم اثری سنگین به‌حساب می‌آید.

هنوز سخنی از زمان شروع پری-لود بازی Atomic Heart در کامپیوتر و پلی استیشن به میان نیامده است، اما احتمالا به‌زودی امکان انجام این کار برای کاربران این پلتفرم‌ها نیز فراهم می‌شود. این بازی در تاریخ ۲ اسفند (۲۱ فوریه) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. کاربران سرویس گیم پس از همان روز نخست عرضه اتمیک هارت می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *