اخبار بازی

واکنش منتقدین به بازی Hi-Fi Rush

مدتی پیش، بدون به‌صورت غافلگیر کننده‌ای بازی Hi-Fi Rush روانه بازار شد و توانست بازخوردهای عالی‌ای را از سوی منتقدین کسب کند.

همه ما استودیو تانگو گیم‌ورکس را به ساخت بازی‌های ترسناک می‌شناسیم. دو نسخه The Evil Within به‌واسطه سبک خود لحظاتی ترسناک و دلهره‌آور را برای مخاطب رقم می‌زدند و GhostWire: Tokyo شاید یک بازی ترسناک نبود، اما ساختار خاصی که داشت، آن را به ساخته‌های قبلی تانگو گیم‌ورکس نزدیک می‌کند. این در حالی است که در جریان دایرکت اخیر مایکروسافت و بتسدا، شینجی میکامی به‌صورت کاملا غافل‌گیر کننده بازی Hi-Fi Rush را معرفی کرد. محصولی که همان لحظه هم در دسترس کاربران قرار گرفت.

نکته جالب Hi-Fi Rush، این است که هیچ شباهتی به ساخته‌های قبلی تانگو گیم‌ورکس ندارد و تیم سازنده این بار به‌سراغ یک تجربه کاملا جدید و متفاوت رفته است. تجربه‌ای که از قضا سرگرم کننده و حسابی چشم‌نواز ظاهر شده است. میانگین امتیازات های فای راش نشان می‌دهد که با یک محصول درخور و بزرگ طرف هستیم؛ هرچند که با بودجه یک بازی AAA ساخته نشده است. در ادامه می‌توانید نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی Hi-Fi Rush داشته باشید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

به علت عرضه ناگهانی Hi-Fi Rush و زمان‌بر بودن انتشار بررسی‌ها، منتظر بودیم تا تعداد قابل توجهی بررسی جمع شده و سپس میانگین امتیازها را منتشر کنیم

Hi-Fi Rush

  • سازنده: تانگو گیم‌ورکس
  • ناشر: بتسدا سافت‌ورکس
  • سبک: ریتمیک و هک اند اسلش
  • پلتفرم: کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • تاریخ عرضه: پنج بهمن ماه

میان‌پرده‌های Hi-Fi Rush

واران گیم: ۱۰۰ از ۱۰۰

Hi-Fi Rush جزو آن دسته از بازی‌هایی است که تجربه آن به‌لطف سیستم مبارزات بسیار هیجان‌انگیز و عمیق، جلوه‌های بصری خیره‌کننده، موسیقی و موارد دیگر بر همه گیمرها واجب است. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که به‌راحتی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید و طراحی‌های مراحل هم در سطح بسیار خوبی قرار دارند. این در حالی است که نوع تعامل کاراکترها با یکدیگر و طنزی که تیم سازنده به کار برده، نواقص داستانی را به‌خوبی پوشانده و می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

فوربس: ۹۵ از ۱۰۰

Hi-Fi Rush با من خواهند ماند. من کاملا به این بازی علاقه‌مند هستم؛ حتی خیلی بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کردم. این بازی تقریبا به‌معنای واقعی کلمه واگیردار است. نه‌تنها به هنگام بازی کردن خود را با موسیقی بازی هم‌خوان کرده و با آن همراه می‌شوید، بلکه پس از خاموش کردن بازی هم به کار خود ادامه خواهید داد. این بازی سرگرم کننده، اعتیادآور و موردی است که شاید دوبار آن را تجربه کنم. های فای راش یک برد کامل است.

ویندوز سنترال: ۹۰ از ۱۰۰

از شروع تا پایان، Hi-Fi Rush یک ماجراجویی هیجان‌انگیز با طراحی هنری خیره‌کننده، گیم‌پلی فوق‌العاده سرگرم کننده و داستانی خاطره‌انگیز غافلگیر کننده از دوستی و عزم است.

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

جدا از قدم‌های اشتباهی که بازی برداشته، Hi-Fi Rush یک بازی عظیم است که دارای بخش‌های انفجاری متعادل، سرگرمی و ساختار و شیوه مخصوص‌به خود است. های فای راش با برانگیختن بازی‌هایی مثل Jet Set Radio و Viewtiful Joe و حس و حال اولد اسکول و انرژی واگیرداری که داشتند، حسی نوستالوژی ارائه می‌دهد. درعین حال این بازی کاملا تازه و نو بوده و در مسیر خود هیجان‌انگیز ظاهر شده است. به همان اندازه که من به بازی‌های ترسناک عشق می‌ورزم و با ساخته‌های قبلی تانگو گیم‌ورکس یعنی مجموعه The Evil Within و GhostWire: Tokyo سرگرم شده‌ام، باعث طراوت و شادابی است که این استودیو صرفا به ساخت بازی در یک ژانر موظف نیست و ناگهان می‌تواند با یک بازی اکشن ریتمیک واگیردار ظهور کرده که برای مدت طولانی‌ای در ذهن باقی می‌ماند.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

تانگو گیم‌ورکس با انتشار یک بازی اکشن ریتمیک خلاف انتظارات عمل کرد؛ جایی‌که مبارزات با صدای موسیقی هم‌خوان نیست، اما به‌صورت کامل توسط آن هدایت می‌شود. به‌واسطه مبارزات فوق‌العاده، طراحی بصری زنده و روشن و تعهدی ثابت و مصمم به کمدی، Hi-Fi Rush ماجراجویی هیجان‌انگیز غیرقابل انکار است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *