اخبار بازی

مشخص شدن تاریخ عرضه بازی The Last Case of Benedict

استودیو پلات تویست تاریخ عرضه بازی The Last Case of Benedict را که قرار است برای کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر عرضه شود، مشخص و اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تاریخ عرضه بازی The Last Case of Benedict Fox مشخص شده است. استودیو پلات تویست به‌عنوان سازنده و شرکت روگ گیمز به‌عنوان ناشر اعلام کردند که این بازی دوبعدی پلتفرمر و ماجراجویی قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۲۳ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود. همچنین بازی The Last Case of Benedict Fox همزمان با عرضه از روز اول در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس و پی سی گیم پس قرار خواهد گرفت.

بازی The Last Case of Benedict Fox یک بازی پلتفرمر ساید اسکرولینگ در سبک مترویدوانیا است که بازیکن را در نقش بندیکت فاکس قرار می‌دهد که او در حال کشف و پرده برداشتن از راز مرگ پدرش است و در این راه باید معماهایی را حل کند و با هیولاهای لاوکرفتی روبه‌رو شود و با آن‌ها مبارزه کند. بندیکت فاکس در این راه با یک شیطان دوست می‌شود که او را در این داستان همراهی می‌کند. او باید به‌دنبال سرنخ‌هایی باشد که به خاطرات پدرش و اختراعات او مربوط می‌شود.

ازطرفی وجود المان‌های ماورایی، سبب شده تا قهرمان داستان جدا از استفاده از سلاح Melee خود، از مهارت‌های مختلفی هم استفاده کرده و پلتفرمینگ و سکوبازی‌های بازی را پشت سر بگذارد. در حین حل پازل‌های مختلف نیز بازیکن باید با موجودات ماورایی و خطرناکی مواجه شود و با آن‌ها مبارزه کند. بازی The Last Case of Benedict Fox یکی از بازی‌هایی است که تحت برنامه حمایتی ID@Xbox در دست ساخت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *