اخبار بازی

اعلام تاریخ اضافه شدن Team Deathmatch به بازی Apex Legends

استودیو ریسپاون تاریخ اضافه شدن حالت Team Deathmatch به بازی Apex Legends را اعلام کرد.

بازی بتل‌رویال Apex Legends به‌عنوان بخشی از محتوای فصل جدید خود در هفته آینده، حالت Team Deathmatch را دریافت خواهد کرد. به‌گفته‌ی استودیوی ریسپاون، این حالت قرار است در تاریخ ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه) امسال به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان به بازی Apex Legends اضافه شود.

طبق گفته‌ی کوتاکو، حالت تیم دث‌مچ بازی Apex Legends کاملا مشابه با این حالت در سایر بازی‌های تیراندازی چندنفره است. این رقابت شامل دو تیم ۶ نفره از بازیکنان می‌شود و اولین تیمی که به رکورد ۳۰ کیل برسد، برنده دور خواهد بود و درنهایت تیمی که دو دور را پیروز شود، برنده‌ی اصلی است.

حالت Team Deathmatch بازی Apex Legends، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بین ریسپاون‌ها به انتخاب Loadout مخصوص خود بپردازند. این لوداوت‌ها دارای تنوع هستند و بازیکنان می‌توانند تجهیزات خود را در دسته‌های نزدیک، سنگین، هجومی، تخصصی و دوربرد بچینند. هر لوداوت شامل دو تفنگ و یک نارنجک پرتابی خواهد بود.

استودیو ریسپاون امیدوار است این حالت جدید را جایگزین حالت قدیمی Arena بازی Apex Legends کند. به نظر می‌رسد فصل جدید بازی Apex Legends به جز حالت جدید Team Deathmatch، هیچ قهرمان جدیدی را معرفی نخواهد کرد. در عوض سازندگان تلاش کرده‌اند تعادل قدرت شخصیت‌ها و کلاس‌های بازی را با بهبودهای بسیار بزرگ ارتقا دهند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *