اخبار بازی

پایان یافتن مراحل ساخت Horizon: Call of the Mountain

مراحل ساخت بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain رسما به پایان رسید.

ساعاتی پیش استودیوی گوریلا گیمز رسما اعلام کرد بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain اصطلاحا گلد شده است که به‌ معنای پایان یافتن مراحل اصلی ساخت بازی است. بازی Horizon Call of the Mountain که با همکاری استودیوی بریتانیایی Firesprite توسعه یافته، با موتور گرافیکی آنریل انجین و به‌صورت انحصاری برای پلتفرم واقعیت مجازی PlayStation VR2 ساخته شده است.

Horizon Call of the Mountain داستان Ryas، یکی از اعضای قبیله‌ی Shadow Carja را روایت می‌کند که برای جبران اتهاماتی که به او وارد شده است، عازم سفری خطرناک به مناطق ناشناخته‌ی Sundom می‌شود تا از اسرار تهدیدی جدیدی که سرزمین کارجا و نورا را تهدید می‌کند، پرده بردارد. رایاس همچنین در این مسیر با شخصیت‌های جدید و آشنایی از جمله ایلوی و دیگر شخصیت‌های سری پرطرفدار هورایزن روبه‌رو می‌شود. شما می‌توانید تیزر اعلام پایان مراحل توسعه‌ی بازی را نیز در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

Horizon Call of the Mountain در تاریخ ۲۲ فوریه (سوم اسفند) و همزمان با عرضه جهانی هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2، در دسترس هواداران قرار می‌گیرد. گیمرها همچنین می‌تواند باندل کامل PlayStation VR2 Horizon Call of the Mountain Bundle که شامل این بازی، هدست PSVR2 و کنترلر Sense می‌شود را با قیمت ۵۹۹ دلار آمریکا خریداری کنند. سونی همچنین تایید کرده است عرضه‌ی ابتدایی بازی‌های پلتفرم پلی استیشن VR2 تنها به‌صورت دیجیتالی خواهد بود، اما در‌ آینده احتمالا شاهد انتشار منتخب تعدادی از این بازی‌ها در قالب نسخه‌های فیزیکی خواهیم بود.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *