اخبار بازی

همکاری فوکس اینترتینمنت با Mad About Pandas برای ساخت یک بازی جدید

شرکت فوکس اینترتینمنت با استودیوی آلمانی Mad About Pandas برای ساخت یک بازی جدید همکاری می‌کند.

به‌تازگی شرکت ناشر فوکس اینترتینمنت از همکاری با استودیوی مستقل آلمانی Mad About Pandas برای توسعه و انتشار یک بازی جدید خبر داد. این بازی قرار است به‌عنوان بخشی از سری Focus Indie این ناشر توسعه یابد. فوکس اینترتینمنت در ادامه توضیح داد که هدفش از این همکاری، گسترش کاتالوگ بازی‌های خود با اضافه شدن چند عنوان مستقل جدید و همکاری با استودیوهای بازی‌سازی نوظهور و تازه است.

استودیو Mad About Pandas در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد و تاکنون عمدتا روی توسعه بازی‌های مبتنی بر روایت تمرکز کرده است. از آثاری که این استودیو تاکنون در توسعه‌ی آن‌ها مشارکت داشته می‌توان به Hitchhiker ،Galaxy Racers ،The Great Jitters: Pudding Panic ،Forever Forest ،Truck Simulation 16 و Laika اشاره کرد. همچنین این استودیو پروژه‌هایی برای شرکت‌های Goethe Institute و دیزنی به انجام رسانده است.

در ادامه پاتریک رائو (Patrick Rau)، مدیرعامل استودیو Mad About Pandas، توضیح داد که پروژه‌ی بعدی آن‌ها دارای شخصیت‌های به یادماندنی و مکانیک‌های بازی درگیرکننده خواهد بود. او از این بازی به‌عنوان «نامه‌ای عاشقانه به فضای شهری دهه ۷۰ میلادی» نام برد. در حال حاضر تاریخ انتشار یا نام رسمی بازی جدید استودیو Mad About Pandas که توسط فوکس اینترتینمنت منتشر خواهد شد، اعلام نشده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *