اخبار بازی

عبور فروش GTA V از ۱۷۵ میلیون نسخه و Red Dead Redemption 2 از ۵۰ میلیون نسخه

در آخرین گزارش اعلام‌شده توسط شرکت تیک-تو اینتراکتیو آمار فروش دو بازی GTA V و Red Dead Redemption 2 و کل مجموعه آن‌ها اعلام شده است.

بااینکه بازی Marvel’s Midnight Suns نتوانست فروش موردانتظار شرکت تیک-تو اینتراکتیو را برآورده کند، اما باوجود عملکرد ضعیف‌تر از انتظارات بازی‌های جدید این شرکت، بازی‌های قدیمی‌تر آن همچنان با موفقیت ادامه‌دار به سوددهی برای تیک-تو ادامه می‌دهند. درواقع Grand Theft Auto V و Red Dead Redemeption 2، دو بازی به‌خصوص از این شرکت هستند که فروش بالای آن‌ها از زمان عرضه متوقف نشده است و این دو بازی راک‌استار توانسته‌اند آمار قابل‌توجهی از خود به‌جای بگذارند.

در آخرین گزارش مالی فصلی، تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرد تا ۱۰ دی ۱۴۰۱ (۳۱ دسامبر ۲۰۲۲) بازی GTA V توانسته بیش از ۱۷۵ میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد و فروش کلی این مجموعه به ۳۹۵ میلیون رسیده است. این رقم برای بازی Red Dead Redemption 2 از مرز ۵۰ میلیون واحد عبور می‌کند و فروش کل مجموعه Red Dead Redemption رقم بیش‌ از هفتاد میلیون نسخه را ثبت کرده است.

درآخرین گزارش اعلام شده تا ۸ مهر (۳۰ سپتامبر) فروش بازی GTA V از ۱۷۰ میلیون نسخه گذر کرده بود و این عدد برای Red Dead Redemption 2 هم ۴۶ میلیون بود؛ پس می‌توان بااطمینان گفت در آخرین سه‌ماهه سپری‌شده این دو اثر فروشی چشم‌گیر داشته‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *