اخبار بازی

شاید بازی مولتی‌پلیر Horizon برای موبایل هم عرضه شود

آگهی شغلی جدید استودیو گوریلا گیمز نشان می‌دهد که امکان دارد بازی چندنفره‌ی Horizon روی پلتفرم موبایل نیز عرضه شود.

استودیو گوریلا شرکت سونی اخیرا تایید کرد یک بازی چندنفره و جداگانه را توسعه می‌دهد که در دنیای Horizon جریان دارد. مشخص نیست دقیقا چه‌قدر تا معرفی و انتشار این بازی مولتی‌پلیر فاصله داریم. طبیعتا قبل از رونمایی قرار نیست جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر شود. بااین‌حال در یک آگهی شغلی جدید، گوریلا گیمز به جزئیات جالبی پیرامون پلتفرم‌های مقصد بازی چندنفره‌ی Horizon اشاره کرده است.

طبق گزارش‌ها، شرکت گوریلا اخیرا یک آگهی شغلی برای استخدام یک نویسنده‌ی دیگر برای فعالیت روی بازی چندنفره‌ی Horizon منتشر کرد که اطلاعات آن نشان می‌دهند این استودیو احتمالا در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی بازی جدید خود روی موبایل است. این آگهی شغلی توضیح می‌دهد که افراد متقاضی باید حداقل سابقه‌ی کار روی یک بازی داستانی موبایل یا فعالیت به مدت حداقل یک سال در یک استودیوی بازی‌سازی AAA را داشته باشند.

پوستر بازی Horizon Forbidden West

شرایط توضیح داده‌شده الزاما تاییدکننده‌ی عرضه‌ی بازی چندنفره‌ی Horizon روی پلتفرم موبایل نیست، اما باتوجه‌به برنامه‌های سونی جهت گسترش فعالیت خود در فضای بازی‌های موبایل و ماهیت لایو سرویس و کوآپ بازی Horizon جدید، جای تعجبی ندارد که سونی این ویدیوگیم را روی موبایل‌ها هم عرضه کند. چرا که مثلا بدون شک عرضه‌ی یک بازی مولتی‌پلیر روی کنسول PS5، کامپیوتر و موبایل می‌تواند شانس آن برای پیدا کردن جامعه‌ای بزرگ از گیمرها را به‌شدت افزایش دهد.

در گذشته هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی‌ استیشن تایید کرده بود که احتمالا بازی‌های سرویس‌محور آینده‌ی پلی استیشن 5 به‌طور همزمان یا با اندکی تأخیر روی کامپیوترها عرضه می‌شوند. از همین رو می‌توان احتمال انتشار بازی چندنفره‌ی Horizon روی پی سی را بالا دانست. شرکت گوریلا اخیرا تایید کرد که بازی جدید Horizon یک سبک هنری منحصر‌به‌فرد خواهد داشت. همچنین ویدئوهایی از گیم‌پلی نسخه‌ی آلفای این بازی فاش شد که نشان می‌داد احتمالا گرافیک هنری بازی از برخی جهات شبیه به Fortnite است. فورتنایت هم روی کامپیوتر، هم روی کنسول و هم روی موبایل در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *