اخبار بازی

بازی Wild Hearts با دو گزینه کیفی روی کنسول‌های نسل کنونی اجراء می‌شود

اینطور که از شواهد پیدا است، بازی Wild Hearts با گزینه‌های گرافیکی مختلف روی دو کنسول نسل کنونی اجراء می‌شود و هنوز هم اطلاعاتی از نحوه پردازش محصول یادشده روی کنسول‌های نسل قبل در دسترس نیست.

از آنجایی که بازی Wild Hearts یک محصول میان نسلی است، اما هیچ مخاطبی واقعاً انتظار ندارد که این محصول بتواند از تمام ظرفیت‌ها و قدرت کامل کنسول‌های نسل کنونی به هر نحوی استفاده کند؛ اما همانطور که در خصوص اکثر بازی‌ها این مورد صدق می‌کند، این عنوان نقش‌آفرینی اکشن و هیولاکشی به واسطه گزینه‌های موجود، تجربه بهبودیافته‌ای در زمینه عملکرد بصری و فنی ارائه خواهد کرد.

طی پست اخیری که در رسانه ردیت ( Reddit ) منتشر شده است، لوئیس هاروی، تهیه‌کننده اجرایی بازی Wild Hearts توضیح داد که در کنسول پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، دو گزینه « حالت عملکردی» که وضوح تصویری ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ارائه می‌کند و حالت « کیفیتی » که وضوح تصویری ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد، در دسترس قرار خواهد گرفت و به صورت پیش‌فرض، گزینه اول در بازی فعال خواهد بود و مخاطبان برای اعمال هرگونه تغییرات، باید به تنظیمات مراجعه کنند.

هنوز اطلاعاتی در خصوص عملکرد فنی و بصری این محصول روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان و حتی ایکس باکس سری اس وجود ندارد و احتمالآً این موضوع در آینده نزدیک نیز مشخص خواهد شد. بازی Wild Hearts در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ برابر با ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴،‌ پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم قصد تجربه بازی Wild Hearts را دارید و خرید آن را به سایر دوستان خود و مخاطبان همیشگی واران گیم پیشنهاد می‌کنید یا خیر؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *