اخبار بازی

همکاری EA Sports و قهرمان مسابقات F1 برای فصل ۲۰۲۳

در جریان فصل ۲۰۲۳ مسابقات F1، مکس ورشتپن، قهرمان مسابقات فرمول وان به تولید محتوا برای EA Sports می‌پردازد.

اگر از افراد علاقه‌مند به مسابقات فرمول وان باشید، قطعا نام مکس ورشتپن، راننده تیم رد بول و قهرمان جهانی مسابقات فصل ۲۰۲۱ را شنیده‌اید که می‌توان از او به‌عنوان یکی از بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین راننده‌های F1 یاد کرد. ازطرفی الکترونیک آرتز با خرید کدمسترز، وظیفه‌ی انتشار مجموعه بازی F1 را به‌دست گرفت تا بیش‌ازپیش به این مسابقات نزدیک‌تر شود.

این در حالی است که به‌تازگی مشخص شده الکترونیک آرتز با مکس ورشتپن وارد همکاری شده است. درجریان قرارداد امضاشده، راننده تیم Oracle Red Bull محتوای مختلفی را برای EA Sports تولید خواهد کرد. همچنین در جریان فصل ۲۰۲۳ که از ماه مارس (اواسط اسفند ماه) برگزار می‌شود، شاهد لوگو EA Sports روی کلاه مکس ورشتپن خواهیم بود. اندریا هوپلین، معاون ارشد برند EA Sports دراین‌باره می‌گوید: «مکس یک رقیب سرسخت و قهرمانی واقعی است که عشق و علاقه عمیق خود به بازی‌های ویدیویی و بازی کردن را به اشتراک می‌گذارد. به‌عنوان یک راننده در تاریخ فرمول وان، ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا با او به‌عنوان یکی از بهترین ورزشکارها در جهان همکاری کنیم تا درجریان تجربه EA Sports خود هوادارهای بیشتری را جذب کنیم».

همچنین ورشتپن دراین‌باره می‌گوید: «چه در حال بازی‌ کردن بازی‌های ویدیویی با دوستانم باشم و چه به دور از پیست مشغول رقابت کردن، EA Sports همیشه نقش به‌سزایی را در زندگی من ایفا کرده است. EA Sports یک شاخص برای بسیاری از هواداران به شمار می‌آید و من به این افتخار می‌کنم که در فصل ۲۰۲۳، نماینده‌ی آن‌ها خواهم بود».

نظر شما کاربران واران گیم در رابطه با جدیدترین اخبار بازی چیست؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *